Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.12.2021 16:33 - Днес е рожденият ми ден!... Четиридесетият.
Автор: candysays Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4048 Коментари: 15 Гласове:
15

Последна промяна: 04.12.2021 16:34

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Днес навършвам 40 години!

* Човек може (и трябва) да се усъвършенства, което не значи, че е "грешен" или сбъркан, по рождение, примерно - раждайки се забравяме най-важните неща, и следва да си ги припомним и да ги прилагаме /и обогатяваме/ - просто такъв е Ходът (всъщност и Смисълът) на Живота image Но за това е нужна Воля.

* Моята воля е била отслабена (тогава човек се отчайва и отпада), поради затруднили душата ми обстоятелства, което не значи, че тя отсъства, а само че има своите приливи и отливи, и значи, че аз, щом Живея, ден след ден търся как да я усиля отново, за да бъде такава, каквато изначално е, тоест каквато е вложена от Твореца в мен (в душата ми)

* За 40 години много преживях, или поне така ми се струва. Но съм още тук и това значи, че имам потенциал за още... Живот.

* Не мога да си представя в момента въобще какъв би бил Животът ми след 10 години, каква и къде бих била самата аз... 10 години ми се струват безкрайно много време и в моя Живот досега обикновено са били наистина сякаш безкрайни. Но това не е чак такъв проблем, защото и на 20 не можех да си представя какво ще бъде занапред и че мога да преЖивея щастие, но се случи така, че имах истински щастливи моменти, въпреки липсата на представа и на вяра... Но не липсваха Воля и Любов - в душата ми. На тях разчитам и днес, 20 години по-късно...

* Животът е непредсказуем и едновременно - (сякаш) безкраен и много кратък. Човешкият живот имам предвид, разбира се... Ако тегля една черта и трябва да кажа дали го Обичам Живота или не (или по-скоро се страхувам от неговата непредсказуемост) - мисля, че в крайна сметка Любовта ми е една идея, една представа, един копнеж в душата ми повече, отколкото страха, тревогата, огорчението, слабостта и прочие (имам ново изпитание напоследък)... Балансът е крехък, но го има и е в полза на Доброто, в полза на Живота.

Това исках да кажа сега, тази вечер.
Благодаря на всички, които четете думите ми (с душата и сърцето си). image image image



Гласувай:
15



Следващ постинг
Предишен постинг

1. panazea - Честити мило момиче !
04.12.2021 16:39
Да си жива и здрава и много щастлива !
Това е най-хубавата възраст.
Бъди щастлива със семейството си !
Тони
цитирай
2. tera - ЧРД, Криси! :)
04.12.2021 16:46
Но май не си улучила мястото за празнуване, блогът не е това, което беше! :) Шегувам се, но само донякъде.
Желая ти много щастие в семейството и да запазиш вярата си в хората, напук на злобарите и песимистите!
Поздрави! :)
цитирай
3. alhimik1 - Честито!
04.12.2021 16:47
Да бъде!
цитирай
4. marivain - Честит Рожден Ден, миличка!
04.12.2021 17:02
Нека си жива и здрава... Желая ти силен дух и око за щастието, достатъчност на емоциите, които да управляват чувствата и разум и дух за смисъла! И празнувай този ден всеки път с най-светлите си равносметки!
цитирай
5. barin - Честита кръгла годишнина, Крис...
04.12.2021 17:12
Честита кръгла годишнина, Кристина. Юбилей е само, когато се навършват 50-те години.
Поздрави!
цитирай
6. dobrodan - Честито :).
04.12.2021 17:18
Животът ти сега започва :).
След още десет години ще си спомниш и ще разбереш, че съм бил прав :).
цитирай
7. monarh1991 - Честит рожден ден!
04.12.2021 17:53
Честит рожден ден! Навремето ви добавих в Любими и искам да кажа, че вашите стихове и текстове са едни от най-хубавите тук. Продължавайте все така. И изглеждате младолика. Поздрави и весело изкарване на юбилея!
цитирай
8. krumbelosvet - Честит Рожден Ден!
04.12.2021 18:47
Здраве, мир, любов, успех и щастие!
Няма страшно. Макар че живеем в "интересно" време, което е лош късмет според китайската мъдрост.
Ето, минаха 39 години от моя 40-ти РД и борбата продължава. С положителен резултат, общо взето-
Да е живо и здраво, и щастливо детето Ви!
цитирай
9. rosiela - ЧЕСТИТ РОЖДЕН ДЕН!
04.12.2021 19:04
ЗДРАВЕ И БЛАГОСЛОВ.
цитирай
10. candysays - Много благодаря на всички ви!!!
04.12.2021 19:32
И от мен благопожелания!
Много ме трогна този коментар, благодаря сърдечно!:
monarh1991 написа:
Честит рожден ден! Навремето ви добавих в Любими и искам да кажа, че вашите стихове и текстове са едни от най-хубавите тук. Продължавайте все така. И изглеждате младолика. Поздрави и весело изкарване на юбилея!

цитирай
11. ka4ak - ДА НЕ МИ СЕ КАРАШ,ЧЕ ЗАКЪСНЯХ КРИСИ!!!
05.12.2021 22:04
СЕЙ ДОБРОТО,КАКТО,НЕПОВТОРИМО ГО ПРАВИШ,ВСЕКИ ДЕН!!!ТИ МОЖЕШ!!!БЛАГОУСПЯВАЙ В МИСИЯТА СИ!!!
ЗДРАВЕ,МЕРАК И КЪСМЕТ,ЗА ТЕБ И ПРЕКРАСНАТА ТИ ТУМБА!!!ЗАРЕЖДАЙТЕ СЕ ВЗАИМНО И УСПЕХ:)))))))))
цитирай
12. shtaparov - Честит празник (на патерица)!...
06.12.2021 04:26
...Живи и здрави- за много години!
цитирай
13. candysays - Ka4ak, Shtaparov,
07.12.2021 10:37
благодаря ви от сърце! За много години!!!
цитирай
14. vihrogonche - Честита бъди!
15.12.2021 11:53
Желая ти прекрасни и ползотворни 40+ години :) Аз съм на почти 44 и съм по-щастлива откогато и да било преди :) Бъди здрава, бъди себе си, живей и се сбъдвай с радостна лекота, мила :)
цитирай
15. candysays - Благодаря ти, Вихрогонче!
24.12.2021 11:39
От сърце!
Прекрасни празници пожелавам на всички!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: candysays
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4280217
Постинги: 786
Коментари: 9096
Гласове: 52602
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол
1. Книгата ми "ПЛАНЕТАТА ЗЕМЯ Е ТЪЖНО-СИНЯ", 2014 г.
2. ЕДИН ОТ НАС СПОДЕЛЯ - мой проект за интервюта с най-различни хора за същественото в човешкия Живот
3. Аз избрах Любовта
4. Втората ми книга - "СЛЪНЧОГЛЕДИТЕ СЕ ПРЕРАЖДАТ В СЛЪНЦА"
5. Love letter to God
6. Моите залези. От една сестра /по душа/ на Малкият принц...
7. Душата ми е поле от слънчогледи...
8. Малко поток на съзнанието... Моето съзнание.
9. Нещо смислено..
10. Най-важното!...
11. За Детето - с Любов и уважение. Друга моя фейсбук-страница...
12. Един сайт, който създаде един специален човек за мен - с мои творби
13. Моят профил във Фейсбук
14. За моята книга... Един от първите отзиви след отпечатването й.
15. Мое интервю за "Новата журналистика"
16. Най-добрият начин да живееш
17. МОЯТ ПИСАТЕЛСКИ БЛОГ
18. Още един мой блог... ЗА ДОБРИТЕ ДУМИ
19. Моят профил и моите текстове в сайта ГНЕЗДОТО
20. ТРЕТАТА МИ КНИГА - ЕДИН ОТ НАС СПОДЕЛЯ, изд. Либра Скорп, 2018 /с интервюта от едноименния ми проект/
21. "ЛЮБОВТА Е ПЪРВАТА СТЪПКА КЪМ БЕЗКРАЯ" - четвъртата ми книга
22. За и от мен - в сайта на издателство "Либра Скорп", гр. Бургас
23. "БОГ И САМОТНАТА ГАРА"
24. МОЯТ ЛЮБИМ ЧОВЕК
25. Моят профил във Фото-Форум
26. Идеята за МУЗЕЙ НА ДОБРОТО
27. ВЯРА В ЖИВОТА - още един мой проект/блог
28. Статия за мен в УИКИПЕДИЯ
29. СЪКРОВИЩА...