Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.02.2023 19:57 - МЕСЕЦ НА ДОБРОТО
Автор: candysays Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3019 Коментари: 0 Гласове:
5

Последна промяна: 08.02.2023 20:01

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 МЕСЕЦ НА ДОБРОТО

Нека обявим този февруари, макар и кратък, но пък интензивен откъм събития, за Месец на ДОБРОТО.
 И заради опустошителното земетресение в Турция и Сирия, взело много жертви и продължаващо, уви, да взима, както и заради годишнината от началото на войната в Украйна. И още, и още... Не е време точно сега да е Месец на Любовта сякаш.
Кратък е, леден е, но именно затова можем да покажем топлината на сърцата си и има нужда от това. В името на Живота! Защото действително Доброто крепи Живота. Той се ражда от Любовта, в най-добрия случай, такъв е идеалът поне, но се изгражда, расте, при това добре - благодарение на Доброто. Добро и Любов дори са синоними понякога, така както Платон е казал още в древността: Добро = Истина = Красота
 Моето предложение, навярно защото съм писател, е тези от вас, които имат вдъхновение и биха искали - да разкажат една или повече истории за Доброто в своя живот или пък в нечий друг. Истории, свързани с личност, общност, събитие, място, време или нещо друго... Без значение. Но да със сърце. С голямо, добро Сърце. Има много такива по света.
 Аз ще оставя други неща настрана, доколкото е възможно, и ще се ангажирам с това да ги събирам, публикувам - най-напред в блога ми, посветен на идеята за създаване на истински Музей на Доброто - https://museumofthegood.blogspot.com/ , да ги споделям тук, в групата, посветена на същата идея - https://www.facebook.com/groups/357226224988838. А накрая - през март - да намеря начин /чрез дарения и спонсори може/ да публикувам книга, сборник с тези истории или поне с тези, които изпъкват, в случай, че са твърде много и не могат да бъдат лесно публикувани всички в една обща книга, и тя да е готова, живот и здраве, с Божия благословия и подкрепа - за Великден. И да бъде дарявана на читалища и училища из страната, а защо не и в чужбина /където има български общности, ако е само на български език/. Нека остане за бъдещето едно такова ценно издание, родено именно в така трудните за мнозина условия на февруари 2023-та година. Вярвам в бъдещето. И във възможната ценност на днешния ден...
 Нека всеки от нас намери как да бъде /по-/ полезен на човечеството като цяло. Днес. Сега. Това е моето послание... Аз мога така - чрез книги, най-вече.

 Ще подаря:
* не само свои книги, като например - "Животът е странстване, Любовта е дом" /най-новата, излязла от печат през юни 2022/, но и такива като:
* "Хвърчило към рая" на д-р Неделя Щонова
* "Покана за радост" на издателство "Гнездото"
* "Книга на Живота" на Евгений Божиев, на същото издателство
* и много други чудесни книги на мои приятели и колеги, включително за деца. Аз зная, че те ще подкрепят идеята ми и ще се включат на драго сърце в нея, не се съмнявам в някои хора.

 И така - чувствайте се свободни да споделяте публикацията, за да стигне до повече хора, това би било от полза, мисля.
Срок за изпращане, за да има все пак някаква рамка, иначе може и продължение да има, разбира се -
8.02 - 1.03.2023
 Имейл: crisis @ mail.bg 
Сега имаме възможност да бъдем добри, да пресъздадем света по по-добър начин, не чрез съревнование и не за печалба, а в името на святото в нашия живот, в нашия свят... И нека вдъхновението - най-вече за Живот и за Добро - бъде с всички нас! 



Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: candysays
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4304618
Постинги: 786
Коментари: 9096
Гласове: 52635
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол
1. Книгата ми "ПЛАНЕТАТА ЗЕМЯ Е ТЪЖНО-СИНЯ", 2014 г.
2. ЕДИН ОТ НАС СПОДЕЛЯ - мой проект за интервюта с най-различни хора за същественото в човешкия Живот
3. Аз избрах Любовта
4. Втората ми книга - "СЛЪНЧОГЛЕДИТЕ СЕ ПРЕРАЖДАТ В СЛЪНЦА"
5. Love letter to God
6. Моите залези. От една сестра /по душа/ на Малкият принц...
7. Душата ми е поле от слънчогледи...
8. Малко поток на съзнанието... Моето съзнание.
9. Нещо смислено..
10. Най-важното!...
11. За Детето - с Любов и уважение. Друга моя фейсбук-страница...
12. Един сайт, който създаде един специален човек за мен - с мои творби
13. Моят профил във Фейсбук
14. За моята книга... Един от първите отзиви след отпечатването й.
15. Мое интервю за "Новата журналистика"
16. Най-добрият начин да живееш
17. МОЯТ ПИСАТЕЛСКИ БЛОГ
18. Още един мой блог... ЗА ДОБРИТЕ ДУМИ
19. Моят профил и моите текстове в сайта ГНЕЗДОТО
20. ТРЕТАТА МИ КНИГА - ЕДИН ОТ НАС СПОДЕЛЯ, изд. Либра Скорп, 2018 /с интервюта от едноименния ми проект/
21. "ЛЮБОВТА Е ПЪРВАТА СТЪПКА КЪМ БЕЗКРАЯ" - четвъртата ми книга
22. За и от мен - в сайта на издателство "Либра Скорп", гр. Бургас
23. "БОГ И САМОТНАТА ГАРА"
24. МОЯТ ЛЮБИМ ЧОВЕК
25. Моят профил във Фото-Форум
26. Идеята за МУЗЕЙ НА ДОБРОТО
27. ВЯРА В ЖИВОТА - още един мой проект/блог
28. Статия за мен в УИКИПЕДИЯ
29. СЪКРОВИЩА...