Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.03.2023 22:00 - Небето е нашата истинска Родина
Автор: candysays Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1838 Коментари: 0 Гласове:
5

Последна промяна: 09.03.2023 08:39

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Поривите на Душата са не по-малко реални от поривите на Вятъра. Те са по-истински от всичко останало.... Затова - тук съм. Споделям пак.

 "Не бой се! Бог е неизменяем. Той на всичко дава добро възнаграждение. В това е радостта на извора: когато растенията, които той полива, дават изобилен плод. Светлина трябва да има в живота ти! Светлината разкрива красотата на света. При нея нещата растат. Светлината е храна за ума. ~ Държиш обикновен съд в ръцете си. Трепериш над него. Съдът се строшава. Ти плачеш и мислиш, че всичко е загубено. Но Разумната природа - Любовта - е приготвила за теб друг съд със скъпоценно съдържание. Разочарованието те подготвя за новото очарование, което те чака. Така ти се приближаваш до новата изненада на Реалния свят. При всички изпити остани верен на Любовта! Нежността внася на Земята сиянието на ангелския свят. Изворът дава вода за всеки специално. Когато мнозина пият от една стомна, там се явяват противоречия, преплитане и спор. Поддържай винаги в себе си огъня на Духа. ~ Когато в тебе има зазоряване, прояви надеждата си. Когато в тебе Слънцето изгрява, прояви вярата си. Когато в тебе Слънцето дойде до зенита - прояви Любовта си. Надеждата е във физическия свят. Вярата е в духовния свят. Любовта е в божествения свят. В Божествената Любов няма прекъсване, тя вечно расте."
из "Свещени думи на Учителя", Петър Дънов

***
"Не си събирайте съкровища на з
емята, където молец и ръжда ги разяждат и където крадци подкопават и крадат." - думи на Исус, от Евангелията в Библията 
***


С детето ми водим трудни разговори понякога. Нямам предвид трудни, защото е тийнейджър /все още не е/. А трудни, защото има будна душа и задава смислени въпроси, каквито и възрастните си задават понякога. И нямат отговор...
Аз обаче имам известна подготовка за трудни отговори. Заради прочетените свещени книги и размислите ми върху тях.  И така. Детето ми казва /той е Скорпион, а хората от тази зодия помнят всичко, имат силна и активна енергия/ - "Когато някой е направил нещо лошо - аз искам да преживее и той нещо лошо [да разбере какво е, един вид]. А когато някой направи нещо хубаво - искам да му върна [да му се върне] нещо хубаво." Толкова справедливо. Карма. Децата са искрени и чисти. Но има едно правило, един Закон, над всички, който отменя всичко останало понякога - Закона на Любовта. На прошката. И му говоря на детето за това. Но този Закон не може просто така, механично, да се приложи. Нужно е и разкаяние, нужно е осъзнаване, взаимност да може да се осъществи на някакво ниво. Духовно. Все някога ще намеря най-точните думи, а и той е разумен, по Душа, притежава зрялост - ще ме разбере... И има шанс за мирен и наистина добър Живот, тогава. Трудно му е да се извинява. Покрай мен се научи на това. Понякога, когато вижда, че е наранил неволно някой - извинява се. Трудно, лесно - има пример. И от мен, и от баща си - и двамата притежаваме мекота в характера, в Душата, в общуването. И детето ни притежава, но засега по-малко. Както и аз преди... Както и неговите дядовци. Както... цялата генетична памет на човечеството, навярно. Първо - да сме резки. Да се защитим. Агресията се поражда от болка или от страх! Или от двете едновременно. Не бива да забравяме това. А прошката, Любовта, Великодушието... къде се раждат? В Душата, човешката. Те са Ангелски порив. Отвъд гените, наследени от човечеството дотук. И да сте "катастрофирали" на Земята, и да са наранени крилете ви или изгубени... Духовните криле... Не забравяйте никога, че Небето е нашият истински Дом. Не си позволявайте да го забравите! Струва много скъпо тази забрава. Не си струва цената. Рано или късно пак ще можете да полетите. Но при тотална забрава... не зная.
Поддържайте Духа си! Помнете - Небето е нашата Истинска Родина.
Помнете... Никога не си позволявайте забрава.
Аз също си позволих... Платих скъпо. Вече ще помня. Винаги.
Обещавам на Душата си.
Бог с нас image
Амин.

P.S. Търсете Го! Той се изявява, по един или друг начин, рано или късно...
Простете цялата ми искреност. Искам да помогна, не да "наставлявам", камо ли по сух начин. Но Мъдростта дава съвети, за Живот, няма как - това й е призванието. И на всеки, който има нещо общо с нея...
От душата ми е искреността, никога вече не бих я "сподавила". Грешка би било. image

/изображение - интернет/


image       Всички реакции: 41Николай Владимиров, Наталия Бояджиева и 39 други
 


Тагове:   дом,   душа,   живот,   земя,   любов,   гени,   доброта,   порив,   ангелски,


Гласувай:
5



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: candysays
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4281290
Постинги: 786
Коментари: 9096
Гласове: 52603
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол
1. Книгата ми "ПЛАНЕТАТА ЗЕМЯ Е ТЪЖНО-СИНЯ", 2014 г.
2. ЕДИН ОТ НАС СПОДЕЛЯ - мой проект за интервюта с най-различни хора за същественото в човешкия Живот
3. Аз избрах Любовта
4. Втората ми книга - "СЛЪНЧОГЛЕДИТЕ СЕ ПРЕРАЖДАТ В СЛЪНЦА"
5. Love letter to God
6. Моите залези. От една сестра /по душа/ на Малкият принц...
7. Душата ми е поле от слънчогледи...
8. Малко поток на съзнанието... Моето съзнание.
9. Нещо смислено..
10. Най-важното!...
11. За Детето - с Любов и уважение. Друга моя фейсбук-страница...
12. Един сайт, който създаде един специален човек за мен - с мои творби
13. Моят профил във Фейсбук
14. За моята книга... Един от първите отзиви след отпечатването й.
15. Мое интервю за "Новата журналистика"
16. Най-добрият начин да живееш
17. МОЯТ ПИСАТЕЛСКИ БЛОГ
18. Още един мой блог... ЗА ДОБРИТЕ ДУМИ
19. Моят профил и моите текстове в сайта ГНЕЗДОТО
20. ТРЕТАТА МИ КНИГА - ЕДИН ОТ НАС СПОДЕЛЯ, изд. Либра Скорп, 2018 /с интервюта от едноименния ми проект/
21. "ЛЮБОВТА Е ПЪРВАТА СТЪПКА КЪМ БЕЗКРАЯ" - четвъртата ми книга
22. За и от мен - в сайта на издателство "Либра Скорп", гр. Бургас
23. "БОГ И САМОТНАТА ГАРА"
24. МОЯТ ЛЮБИМ ЧОВЕК
25. Моят профил във Фото-Форум
26. Идеята за МУЗЕЙ НА ДОБРОТО
27. ВЯРА В ЖИВОТА - още един мой проект/блог
28. Статия за мен в УИКИПЕДИЯ
29. СЪКРОВИЩА...