Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.10.2006 12:45 - "Somebody"- текста на една прекрасна и любима моя песен...
Автор: candysays Категория: Музика   
Прочетен: 1925 Коментари: 4 Гласове:
0

Последна промяна: 17.10.2006 13:23


Това е част от текста на една прекрасна песен на Депеш Мод (с автор и изпълнител Мартин Гор), която зная наизуст... 
Аз чувствам и мисля същото, като автора на тази песен, когото обичам толкова много........ 
Надявам се да намерите и вие някои истини за любовта и отношенията между хората (и тяхната нужда от близост) в този текст, koйто звучи приблизително така:

"I want somebody to share,
share the rest of my life,
share my innermost thoughts,
know my intimate details...
Someone who will stand by my side,
and give me support,
and in return 
she"ll get my support...
She will listen to me
when I want to speak
about the world we live in
and life in general,
though my views 
may be wrong,
they may even be perverted...
In fact she"ll often disagree,
but at the end of it all, 
she will understand me..."

("Somebody", Martin Gore, DM)
************************
В превод (реших за всеки случай да направя такъв), този текст звучи приблизително по следния начин:

"Aз искам (да имам) някой,
който да сподели 
остатъка от моя живот,
някой, който да знае
и най-съкровените ми мисли,
и най-интимните ми подробности...
Някой, 
който ще бъде до мен,
и ще ми дава подкрепа,
и в замяна 
тя  ще получава 
моята подкрепа...
Тя ще ме слуша,
когато имам нужда да говоря
за света, в който живеем,
и за живота въобще...
И макар че моите схващания 
(моята гледна точка)
може да бъдат погрешни,
те могат да бъдат дори и извратени,
и макар че тя често
няма да се съгласява с мен,
в крайна сметка
ще ме разбира..."

("Някой", Мартин Гор/ Депеш Мод)

Просто, но гениално, както се казва...



Тагове:   моя,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. vesan - Наистина много силен текст!
17.10.2006 13:28
Наистина много силен текст!
цитирай
2. candysays - Така е...
17.10.2006 14:15
Радвам се, че отново имаме сходно възприятие за нещата :)))
цитирай
3. анонимен - :)
17.10.2006 21:06
защо във всички песни ми се струва ,че се пее за любов?:)
Дали не съм параноична или:)
цитирай
4. candysays - ами в 90% от песните...
18.10.2006 16:44
наистина се пее за любов... ;)))
Така е то. Това е положението... Никаква параноя не е... ;)))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: candysays
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4281496
Постинги: 786
Коментари: 9096
Гласове: 52603
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол
1. Книгата ми "ПЛАНЕТАТА ЗЕМЯ Е ТЪЖНО-СИНЯ", 2014 г.
2. ЕДИН ОТ НАС СПОДЕЛЯ - мой проект за интервюта с най-различни хора за същественото в човешкия Живот
3. Аз избрах Любовта
4. Втората ми книга - "СЛЪНЧОГЛЕДИТЕ СЕ ПРЕРАЖДАТ В СЛЪНЦА"
5. Love letter to God
6. Моите залези. От една сестра /по душа/ на Малкият принц...
7. Душата ми е поле от слънчогледи...
8. Малко поток на съзнанието... Моето съзнание.
9. Нещо смислено..
10. Най-важното!...
11. За Детето - с Любов и уважение. Друга моя фейсбук-страница...
12. Един сайт, който създаде един специален човек за мен - с мои творби
13. Моят профил във Фейсбук
14. За моята книга... Един от първите отзиви след отпечатването й.
15. Мое интервю за "Новата журналистика"
16. Най-добрият начин да живееш
17. МОЯТ ПИСАТЕЛСКИ БЛОГ
18. Още един мой блог... ЗА ДОБРИТЕ ДУМИ
19. Моят профил и моите текстове в сайта ГНЕЗДОТО
20. ТРЕТАТА МИ КНИГА - ЕДИН ОТ НАС СПОДЕЛЯ, изд. Либра Скорп, 2018 /с интервюта от едноименния ми проект/
21. "ЛЮБОВТА Е ПЪРВАТА СТЪПКА КЪМ БЕЗКРАЯ" - четвъртата ми книга
22. За и от мен - в сайта на издателство "Либра Скорп", гр. Бургас
23. "БОГ И САМОТНАТА ГАРА"
24. МОЯТ ЛЮБИМ ЧОВЕК
25. Моят профил във Фото-Форум
26. Идеята за МУЗЕЙ НА ДОБРОТО
27. ВЯРА В ЖИВОТА - още един мой проект/блог
28. Статия за мен в УИКИПЕДИЯ
29. СЪКРОВИЩА...