Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.11.2006 14:32 - За родените през пролетта!...
Автор: candysays Категория: Технологии   
Прочетен: 2263 Коментари: 6 Гласове:
0



ЗА РОДЕНИТЕ ПРЕЗ
АПРИЛ, МАЙ И ЮНИ

ЗДРАВЕ- Те са дошли на бял свят през най-дружелюбния сезон от годината и от гледна точка на еволюцията и биологията са пощадени от склонност към напълняване. На априлските деца, също както на мартенските, им се налага да се борят с леко повишения риск от рак и сенна хрема. Ако не се лекуват, могат бързо да развият астма. Както впрочем и децата, родени през май. При последните обаче рискът от ракови заболявания е значително по-малък- сигурно защото последните седмици от бременността на майката попадат в сезона на ягодите, известни като антиракова храна. “Благоприятната хранителна ситуация” облагодетелства най-вече юнските деца. Те по принцип не страдат от сърдечносъдови заболявания, защото имат силно сърце. Рискът от инфаркт е почти нулев, в сравнение с родените през другите сезони бебета.

ТАЛАНТИ- Пролетните бебета се отличават с креативност, комуникационни заложби и лидерски качества. Това те дължат на по-силно развитата си лява мозъчна половина, отговаряща за тези таланти. Те обаче често не успяват да демонстрират предимствата на характера си, тъй като са доста консервативни. Задръжките им пречат. Изследователите обвиняват за това “зло” дефицита от дневна светлина в средата на бременността на майката.




Гласувай:
0



1. анонимен - Niama umora...
12.11.2006 15:20
Edvam si poozdraviala i spriala da kasliash, i pak se hvarliash da puskash posting sled posting! Tazy Candy naistina niama umora, brei...
цитирай
2. candysays - И ти нямаш умора, анонимен такъв!!! ;))
12.11.2006 15:24
Освен това за твое сведение не съм още съвсем оздравяла, и не съм спряла да кашлям още /за съжаление/, но от утре ще си идвам пак на работа... Какво да правя... Така че ще ме видиш и на живо...:)
цитирай
3. анонимен - OK! No tova neumorno pisane ti ...
12.11.2006 15:26
OK!
No tova neumorno pisane ti prechi da ozdraveesh, vsichkite ti zizneni sili se izlivat v blogovete...
цитирай
4. candysays - Караш ме да се смея.... пред компютъра.... ;))
12.11.2006 15:31
Не се тревожи, не ми отиват "всичките жизнени сили" в блога.... И другаде отиват... А и аз имам в излишъци явно.... Не винаги, но понякога.....
Явно и ти!... ;)))
цитирай
5. анонимен - A zasto triabva da prepisvash no...
13.11.2006 11:46
A zasto triabva da prepisvash nonstop chuzdi statii i materiali, draga mi Candy? Po-dobre go udari na svoe sobstveno tvorchestvo, pokazi razmah i klasa!
:)
цитирай
6. candysays - Отговарям ти за последен път! ;)
13.11.2006 11:55
Защото вече съм публикувала немалко мои собствени неща, и пак ще го правя, в бъдеще... А това, което преписвам и поствам в блога ми, са неща, които имат значение, според мен, и определена ценност, и блога ми е начин да ги споделя с по-широка аудитория! Която не притежава у дома, или не подозира за съществуването на дадени книги, да речем...
Точка! И не ми задавай повече въпроси, щото ще те трия!.... ;)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: candysays
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4296967
Постинги: 786
Коментари: 9096
Гласове: 52629
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол
1. Книгата ми "ПЛАНЕТАТА ЗЕМЯ Е ТЪЖНО-СИНЯ", 2014 г.
2. ЕДИН ОТ НАС СПОДЕЛЯ - мой проект за интервюта с най-различни хора за същественото в човешкия Живот
3. Аз избрах Любовта
4. Втората ми книга - "СЛЪНЧОГЛЕДИТЕ СЕ ПРЕРАЖДАТ В СЛЪНЦА"
5. Love letter to God
6. Моите залези. От една сестра /по душа/ на Малкият принц...
7. Душата ми е поле от слънчогледи...
8. Малко поток на съзнанието... Моето съзнание.
9. Нещо смислено..
10. Най-важното!...
11. За Детето - с Любов и уважение. Друга моя фейсбук-страница...
12. Един сайт, който създаде един специален човек за мен - с мои творби
13. Моят профил във Фейсбук
14. За моята книга... Един от първите отзиви след отпечатването й.
15. Мое интервю за "Новата журналистика"
16. Най-добрият начин да живееш
17. МОЯТ ПИСАТЕЛСКИ БЛОГ
18. Още един мой блог... ЗА ДОБРИТЕ ДУМИ
19. Моят профил и моите текстове в сайта ГНЕЗДОТО
20. ТРЕТАТА МИ КНИГА - ЕДИН ОТ НАС СПОДЕЛЯ, изд. Либра Скорп, 2018 /с интервюта от едноименния ми проект/
21. "ЛЮБОВТА Е ПЪРВАТА СТЪПКА КЪМ БЕЗКРАЯ" - четвъртата ми книга
22. За и от мен - в сайта на издателство "Либра Скорп", гр. Бургас
23. "БОГ И САМОТНАТА ГАРА"
24. МОЯТ ЛЮБИМ ЧОВЕК
25. Моят профил във Фото-Форум
26. Идеята за МУЗЕЙ НА ДОБРОТО
27. ВЯРА В ЖИВОТА - още един мой проект/блог
28. Статия за мен в УИКИПЕДИЯ
29. СЪКРОВИЩА...