Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.10.2006 19:06 - "Живота си градя..."
Автор: candysays Категория: Изкуство   
Прочетен: 1157 Коментари: 4 Гласове:
0

Последна промяна: 05.01.2007 16:21


ЖИВОТА СИ ГРАДЯ
(КАТО КЪЩА)

Живота си градя-
досущ като къща…
За да създаде уют за моята душа,
да ме пази от случайни пориви
на вятъра
и с топлина да ме прегръща…

Живота си градя- като къща-
защото това са пред човек
двата пътя-
да е живота му рушене 
или градене… 
На къщи и пътища…

Нечии къщи-животи
са останали накрая без прозорци-
така намръщени…

Но аз ще направя моята светла-
с много прозорци-
ще пусна- през светли завеси-
Слънцето в нея…

По цял ден ще има вътре
игра на светлини и сенки,
а аз ще пея...

Нощем пък ще се отдавам
на покоя и съня.
И понеже покрив още няма
моята къща-
нали сега я градя,
тъй като съм още 
в разцвета на младостта-
моят покрив засега е 
безкрайното небе,
и ще гледа отгоре съня ми
някоя безсънна звезда.

Живота си градя като къща-
най-трудно изливах основите,
но сега – с все по-голяма лекота
неуморно аз я градя…

И редя стените й- тухла по тухла-
те съдържат моите спомени –
безценно минало,
отишло някъде във Вечността…

Градя я моята къща- моят живот-
с моите безценни приятелства,
любови и драми,
с мойте сънища, дни и умения…
С моите бдения…

Градя я с тъгата си,
и с радостните мигове-
пъстра като живота да стане тя…
И над нея неуморно бдя.
Нали тя е живота ми.

Градя я и с моите бъдещи планове,
с идеи и мечти…
Окрилени от моята сила,
от моята любов, 
и свободно съзнание…
Градя я със знание.

Градя я със тухли-
моите спомени и мечти,
успехи и провали, 
с моите постижения…

А градежа споявам 
със смес от моите усмивки
и сълзи.
С горчилка –лекарство, и с мед-
за да има от всичко във нея…
За да мога пълноценно
да живея!…

Градя живота си- моята "къща",
а вътре застилам килими
от свежи и изсъхнали цветя,
събирани през пролетта и есента…
Плюс няколко снежинки-
за скрежна красота.
И дарове морски-
мидички, водорасли и пясък-
изхвърлени през лятото на брега
от някоя случайна вълна…

Неуморно "къщата" си градя,
И над нея бдя.
Градя, и си събирам в нея разни неща
оттук- оттам, за спомен-
и после ги редя 
по празните рафтове…

И грижливо от тях 
забърсвам праха.
Да си ги гледам-
да плача и да се радвам,
преди да заспя…

Вратите на моята къща-
на моят живот и дом-
аз ще оставя отворени…
За моят любим и моите приятели,
за познати и непознати 
прекрасни хора,
които срещам по света…

Със смях и гости 
ще е пълна тя.
И ще забравя,
и не ще позная вече
що е самота…

А леглото ми ще бъде
само със любов постлано,
и винаги- вярвам- ще има
с кого да го споделя…

А отвън- на двора- в градинка
най-красивите цветя 
ще посадя.
И всеки ден ще ги поливам.
Ще има и птици, които
да пеят във нея.

Ще има и езера-
много, много вода
и слънчева светлина-
в моята земя…

Живота си градя като къща,
и се моля
да успея да я довърша,
и невидими ангели 
да я пазят от ограбване и от разруха…
Защото с такава любов,
труд и търпение 
аз я градя!…

Р.S. А когато умра-
на хората и света
ще я завещая 
и подаря.

Всъщност тя е подарена
отсега…

05.10.2006




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sunflower - :))))
06.10.2006 19:17
Хубаво. :) Наистина основите са най-трудни, но после .... :)))))
Успех!!! Нека да стане така, както си го описала!!! :)
цитирай
2. candysays - Благодаря ти отново, слънчогледче! :))))
08.10.2006 15:03
Дано да стане така, наистина! Доста хора ми желаят доброто (включително и ти), та току-виж се случи всичко както трябва в живота ми... :))))
Желая и на теб същото! ;))))))

P.S. NOTHING'S IMPOSSIBLE!
цитирай
3. vesan - Сигурно ще бъде чуден дом, щом ще ...
09.10.2006 12:58
Сигурно ще бъде чуден дом, щом ще бъде съграден от красивите ти мисли, чувства и мечти! Бъди щастлива в него!
цитирай
4. candysays - Благодаря ти от сърце, vesan!
10.10.2006 18:06
за милите думи...
Всеки хубав човек гради живота си така- с любов и всеотдайност...
Пожелавам си- на себе си, и на теб, и на другите като нас, да успеем да изградим красиви и стабилни "къщи", които Бог да пази от бедствия и разруха...
Пък после ще си ходим на гости... :)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: candysays
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4309710
Постинги: 786
Коментари: 9096
Гласове: 52637
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол
1. Книгата ми "ПЛАНЕТАТА ЗЕМЯ Е ТЪЖНО-СИНЯ", 2014 г.
2. ЕДИН ОТ НАС СПОДЕЛЯ - мой проект за интервюта с най-различни хора за същественото в човешкия Живот
3. Аз избрах Любовта
4. Втората ми книга - "СЛЪНЧОГЛЕДИТЕ СЕ ПРЕРАЖДАТ В СЛЪНЦА"
5. Love letter to God
6. Моите залези. От една сестра /по душа/ на Малкият принц...
7. Душата ми е поле от слънчогледи...
8. Малко поток на съзнанието... Моето съзнание.
9. Нещо смислено..
10. Най-важното!...
11. За Детето - с Любов и уважение. Друга моя фейсбук-страница...
12. Един сайт, който създаде един специален човек за мен - с мои творби
13. Моят профил във Фейсбук
14. За моята книга... Един от първите отзиви след отпечатването й.
15. Мое интервю за "Новата журналистика"
16. Най-добрият начин да живееш
17. МОЯТ ПИСАТЕЛСКИ БЛОГ
18. Още един мой блог... ЗА ДОБРИТЕ ДУМИ
19. Моят профил и моите текстове в сайта ГНЕЗДОТО
20. ТРЕТАТА МИ КНИГА - ЕДИН ОТ НАС СПОДЕЛЯ, изд. Либра Скорп, 2018 /с интервюта от едноименния ми проект/
21. "ЛЮБОВТА Е ПЪРВАТА СТЪПКА КЪМ БЕЗКРАЯ" - четвъртата ми книга
22. За и от мен - в сайта на издателство "Либра Скорп", гр. Бургас
23. "БОГ И САМОТНАТА ГАРА"
24. МОЯТ ЛЮБИМ ЧОВЕК
25. Моят профил във Фото-Форум
26. Идеята за МУЗЕЙ НА ДОБРОТО
27. ВЯРА В ЖИВОТА - още един мой проект/блог
28. Статия за мен в УИКИПЕДИЯ
29. СЪКРОВИЩА...