Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.05.2007 10:56 - Ще изпиеш ли?...
Автор: candysays Категория: Изкуство   
Прочетен: 1541 Коментари: 8 Гласове:
0



Ще изпиеш ли до дъно
мъката ми тъй голяма?...
Чашата със сълзи мои,
ще изпиеш ли като пелин горчив,
за да оброня после глава на твоето рамо,
и за да усетиш отново
какво е от болка да си див...

Ще изпиеш ли до дъно
любовта ми тъй голяма?...
Чашата със обич моя,
така пълна, чак преляла,
ще изпиеш ли докрай,
за да не разберем повече 
какво е раздяла?...
Тази любов е като амброзия-
питие на боговете,
и ще се лее безкрай...

И аз ще пия, и изпия-
и дори ще изпея!-
твойта мъка, твоите сълзи...
И от чашата ни капка няма да разлея,
и нивга нищо няма да ни раздели...

04.05.07



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. zombayo - :)
04.05.2007 11:06
Ех тази любов е голямо вдъхновение.Интересен мотив за любовния алкохолизъм си подхванала candy :)
По мой наблюдения повече от половината блог пише от любов - интересно ми е дали аз някога ще пропиша от такива подбуди :)
цитирай
2. slavei - Прекрасно....
04.05.2007 11:06
"...И аз ще пия, и изпия-
и дори ще изпея!-
твойта мъка, твоите сълзи...
И от чашата ни капка няма да разлея,
и нивга нищо няма да ни раздели..."

Само истинската любов е способна на това....
Благословена си, че я познаваш, Кенди!
Поздравления!:)))
цитирай
3. candysays - Благодаря ви :)))
04.05.2007 11:38
@ Zombayo, да, вярно е, голямо вдъхновение е любовта... Ако се разровиш из блога ми, много стихове, вдъхновени от нея ще откриеш ;) И наистина много голяма част от блогърите пишат и се вдъхновяват също от нея, лошо няма :))
А ти... Може пък и да пропишеш някой ден от любов и ти, знае ли човек... Всичко е възможно! ;))*
P.S. Много ми хареса и израза, който си измислил по повод моя стих- "любовен алкохолизъм"! Аз определено страдам от такъв! ;)))))

@ Slavei4e, благодаря ти, благословена си и ти! :)* {}
цитирай
4. depressed - Моето разбиране:
04.05.2007 11:53
Чашата с мъката ще скрия
И ще я изпия нейде скришом.
Сам.
На дъното й любовта си ще открия.
С нея ще напълня чашата си
и да пиеш ще ти дам.
цитирай
5. miacarra - Невероятно е Сладка
04.05.2007 11:54
Наздраве и много много много много любов от мен :-*))))))))))))))))))0
Слънчев ден !!!
цитирай
6. candysays - :))
04.05.2007 12:02
@ Depressed, винаги ме изненадваш приятно! Радвам се, че се открихме отрано в блога :)))
Твоето ...разбиране е разкошно! Много ми допадна наистина...
П.С. Пък и ето че успях да извадя поета в теб на повърхността :) Защото си го написал в много добър ритъм стихчето... Благодаря ти! Гордея се че ме харесваш и ти, и сме приятели! :-*

@ Miacarra, сърце мое (;) благодаря ти!!!
А деня... не е слънчев (поне в София), но аз такива най-обичам- сумрачно, прихлупено- дъждовни... :)))*
цитирай
7. miacarra - всъщност ...
04.05.2007 16:29
няма нищо по хубаво от лошото време нали
весели и слънчеви празници :-*)))))))))))))))))))))))))))))
цитирай
8. candysays - А тъй...
04.05.2007 16:32
Няма, няма!!! ;-))))))))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: candysays
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4308788
Постинги: 786
Коментари: 9096
Гласове: 52637
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол
1. Книгата ми "ПЛАНЕТАТА ЗЕМЯ Е ТЪЖНО-СИНЯ", 2014 г.
2. ЕДИН ОТ НАС СПОДЕЛЯ - мой проект за интервюта с най-различни хора за същественото в човешкия Живот
3. Аз избрах Любовта
4. Втората ми книга - "СЛЪНЧОГЛЕДИТЕ СЕ ПРЕРАЖДАТ В СЛЪНЦА"
5. Love letter to God
6. Моите залези. От една сестра /по душа/ на Малкият принц...
7. Душата ми е поле от слънчогледи...
8. Малко поток на съзнанието... Моето съзнание.
9. Нещо смислено..
10. Най-важното!...
11. За Детето - с Любов и уважение. Друга моя фейсбук-страница...
12. Един сайт, който създаде един специален човек за мен - с мои творби
13. Моят профил във Фейсбук
14. За моята книга... Един от първите отзиви след отпечатването й.
15. Мое интервю за "Новата журналистика"
16. Най-добрият начин да живееш
17. МОЯТ ПИСАТЕЛСКИ БЛОГ
18. Още един мой блог... ЗА ДОБРИТЕ ДУМИ
19. Моят профил и моите текстове в сайта ГНЕЗДОТО
20. ТРЕТАТА МИ КНИГА - ЕДИН ОТ НАС СПОДЕЛЯ, изд. Либра Скорп, 2018 /с интервюта от едноименния ми проект/
21. "ЛЮБОВТА Е ПЪРВАТА СТЪПКА КЪМ БЕЗКРАЯ" - четвъртата ми книга
22. За и от мен - в сайта на издателство "Либра Скорп", гр. Бургас
23. "БОГ И САМОТНАТА ГАРА"
24. МОЯТ ЛЮБИМ ЧОВЕК
25. Моят профил във Фото-Форум
26. Идеята за МУЗЕЙ НА ДОБРОТО
27. ВЯРА В ЖИВОТА - още един мой проект/блог
28. Статия за мен в УИКИПЕДИЯ
29. СЪКРОВИЩА...