Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.09.2006 21:43 - САМИ И В ЛЮБОВТА...
Автор: candysays Категория: Изкуство   
Прочетен: 929 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

САМИ И В ЛЮБОВТА

Каква част от любовта на хората
е в това да са заедно?-
питам се понякога.
И в мислите ми нови болки
оставят нови следи…

Любовта не бе ли стремеж
към едно “аз и ти”?
Така е…Било е така
от древни времена
и винаги ще бъде така.

Защото любовта е и бягство 
от собствената самота
(освен още много други неща)…

Но все повече ми се струва-
оставаме сами отново
дори и в лоното на любовта…

Твърде често все някаква болка
във влюбените гори.
И те се терзаят с куп въпроси,
липси и нужди…

Но нали в любовта не трябва
да си оставаме чужди?…
Душата ни връхлитат много страхове,
и се мъчим да отгатнем посоката
на утрешните ветрове…

“Чудя се- къде ли си сега?”
“Имам нужда от теб…”
“Защо си тръгваш?…Недей.Остани!”
“Обичам те и ме боли…”
“Къде си ти?”
“Чудя се дали и аз ти липсвам така…”
“Как изглеждам в твоите очи?”
“Така ми липсваш ти…”
“Защо телефонът не звъни?…”
“Търся, помня …все твоите очи…”-
Само някои от вечните човешки въпроси
и безброй безименни сълзи…

“Ще се видим ли
някъде някога отново?...”
“С теб или без теб не мога 
да живея…”
“Друго не остава
освен самотната си песен да изпея…”

Нями въпроси без отговор,
обич, ревност, умора.
А просто търсим някой,
търсим опора…

Видях толкова тъга и сълзи
в не едни очи…
Липси, копнежи, 
отломки самота…
Будене със сълзи през нощта…

Защо толкова често се оказва това
пълнежа на любовта?
Така понякога губим пътя,
съзирайки вечно прозиращата 
отдолу самота…

Но не бива да плаши вече тя-
вярно- има я винаги,
но вярвам- на любовта
все пак друга е същността…

16.07.2002




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: candysays
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4309642
Постинги: 786
Коментари: 9096
Гласове: 52637
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол
1. Книгата ми "ПЛАНЕТАТА ЗЕМЯ Е ТЪЖНО-СИНЯ", 2014 г.
2. ЕДИН ОТ НАС СПОДЕЛЯ - мой проект за интервюта с най-различни хора за същественото в човешкия Живот
3. Аз избрах Любовта
4. Втората ми книга - "СЛЪНЧОГЛЕДИТЕ СЕ ПРЕРАЖДАТ В СЛЪНЦА"
5. Love letter to God
6. Моите залези. От една сестра /по душа/ на Малкият принц...
7. Душата ми е поле от слънчогледи...
8. Малко поток на съзнанието... Моето съзнание.
9. Нещо смислено..
10. Най-важното!...
11. За Детето - с Любов и уважение. Друга моя фейсбук-страница...
12. Един сайт, който създаде един специален човек за мен - с мои творби
13. Моят профил във Фейсбук
14. За моята книга... Един от първите отзиви след отпечатването й.
15. Мое интервю за "Новата журналистика"
16. Най-добрият начин да живееш
17. МОЯТ ПИСАТЕЛСКИ БЛОГ
18. Още един мой блог... ЗА ДОБРИТЕ ДУМИ
19. Моят профил и моите текстове в сайта ГНЕЗДОТО
20. ТРЕТАТА МИ КНИГА - ЕДИН ОТ НАС СПОДЕЛЯ, изд. Либра Скорп, 2018 /с интервюта от едноименния ми проект/
21. "ЛЮБОВТА Е ПЪРВАТА СТЪПКА КЪМ БЕЗКРАЯ" - четвъртата ми книга
22. За и от мен - в сайта на издателство "Либра Скорп", гр. Бургас
23. "БОГ И САМОТНАТА ГАРА"
24. МОЯТ ЛЮБИМ ЧОВЕК
25. Моят профил във Фото-Форум
26. Идеята за МУЗЕЙ НА ДОБРОТО
27. ВЯРА В ЖИВОТА - още един мой проект/блог
28. Статия за мен в УИКИПЕДИЯ
29. СЪКРОВИЩА...