Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.06.2007 16:50 - 07.06.07- Финалът на "Мюзик айдъл"! :)
Автор: candysays Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2401 Коментари: 10 Гласове:
0

Последна промяна: 20.06.2007 16:25


Вълнувам се.
А двама души днес, повече от всички...
Невена и Тео(дор).
Довечера, както знаете навярно, е финалът на "Мюзик Айдъл". 
Нямам представа кой от двамата е по-харесван и кой има по-големи шансове да спечели, но зная, че няма да съжалявам който от тях да е. Много ги харесвам и двамата. Като излъчване, като вокали, като хора... като всичко. Абе просто са ми много симпатични. 

...В интерес на истината съм мааалко повече за Теодор Койчинов. :) Много рядко имам фаровит в такива предавания, защото харесвам еднакво няколко човека, и ми е кофти, че трябва да се избира един, че трябва да си имаш фаворит, че единия е победен, а другия- победител, и единия си отива (от шоуто), а другия остава. 
По принцип не харесвам "състезателния" момент. Съревнованието. Затова винаги съм обичала много повече изкуството отколкото спорта, защото в първото има място за всички, които са талантливи едновременно, а пък във второто все има състезание, все има надпревара, победители и победени. Класиране, първи, втори и т.н. Което на мен не ми допада, защото всеки (който е талантлив в дадена област) е характерен и уникален с нещо си... което другия няма.

Както и да е, отплеснах се малко :)
Та, този път имах фаворит -от онази вечер, когато им дадоха втори шанс на някои от участниците, сред които и Тео, да продължат нататък в шоуто, и когато бях много щастлива, че Слави се застъпи за Тео и го избраха тъкмо него да продължи. (макар че и други заслужаваха... но състезание, какво да правиш)
И Преслава харесвах, и други...които вече отпаднаха... преди големия Финал.

Но само за Тео пратих sms-и два-три пъти, и също толкова пъти се обадих по телефона- за да го подкрепя. Стана ми фаворит онази вечер и това е (покъртителна българска песен изпя тогава- една от най-любимите ми...и  най-тъжни).

И тъй като гледах ТВ-шоуто, а не писах тук за него досега, ще добавя че ми бяха симпатични и 4-мата от журито- Дони (адски е забавен, и е добър човек наистина...), Глория, Йорданка Христова, самия Слави. Харесвам ги всичките... 

И така. Ще гледам довечера Финала. Вълнуващо ще бъде, предполагам. 
А за тях двамата- Тео и Невена- ще бъде 100%... чист адреналин. :)

Да са живи и здрави, и дано имат успех в живота занапред... Имат харизма и талант определено. И най-вече Глас. Обожавам човешкия глас като музикален инструмент... Най-съвършения е... както вярват някои (сред които и аз ;)

Та, за вас не знам, но аз лично ще се радвам който и от двамата да стане Айдъл ;) Но все пак ще подкрепя може би с едно обаждане пак Тео. 

А най-хубаво ще е, ако и двамата победят заедно. Защо пък не? Защо трябва да е само единия победител? По принцип наградата за победителя ще бъде спонсориране и издаване на (авторски) албум, който после ще направят всичко възможно продуцентите (или поне така казват) да бъде разпространен и в чужбина. Тоест Айдъла ни ще ни представя пред Европа и света.
А защо да не запишат общ албум- с дуети... редуващи се и с отделни песни на всеки от двамата...

Едва ли ще стане... Както и да е.

Приятно гледане, на които ще гледат довечера, и които ще се вълнуват като мен :) Поне малко...




Тагове:   мюзик,


Гласувай:
0



1. inti - ---
07.06.2007 17:01
Под секрет: финалист вече има ;-)

А ти май днес не си много заета :-P

Ако не хукна на някъде ще седна да погледам, а моя фаворит е Невена. Добре пее момичето :)
цитирай
2. candysays - !?! Има вече финалист?! Тъй ли?!...
07.06.2007 17:05
Нямах представа... Ти откъде знаеш, а?! Я разправяй веднага, всичко, което знаеш!!! ;-)))

П.С. Да, днес написах и публикувах цели три (нови) поста :))) Ами не че нямам работа, просто реших да се занимавам с блога си днес... с публикации :)*
цитирай
3. inti - ---
07.06.2007 17:08
Имам си тайни птички, които всичко ми казват. Зная, че има финалист и той ще лети за Лондон след концерта. Но кой е финалиста ще разберете довечераааа :-P

П.С. (Под Секрет): И аз като хвана малко време гледам да го оплътнявам тук, че да минава по-бързо :)*
цитирай
4. candysays - :(((
07.06.2007 17:09
Аз винаги научавам всичко последна!... Не е честно...

;)))
цитирай
5. marty - И аз ще пусна няколко смс-а
07.06.2007 20:08
за Тео.
Харесва ми това момче-
и как пее....
цитирай
6. magrathea - :(
07.06.2007 22:39
На мен никога не ми върви при подобен вид шоу. :(
Определено Тео беше моят фаворит!
цитирай
7. innersmile - да й е честито на Невена, заслужава ...
08.06.2007 00:29
да й е честито на Невена,заслужава го и аз бях за нея :)
поздрави на теб,Криси:)
дано ти е харесал финалът и си се забавлявала :) целувам те!
цитирай
8. candysays - :)))*
08.06.2007 09:44
@ marty,
@ magrathea,
@ innersmile,
радвам се, че сте се вълнували и вие снощи, като мен и inti :))

Марти, Магратеа, надявам се, че Тео ще има добро бъдеще и че това че стигна до финала (това също е огромен успех!) ще му помогне да продължи да се развива в музикално отношение. Мисля (надявам се) че няма да остане незабелязан, въпреки че договора с "Вирджиния" за бъдещ албум го спечели Невена... Мисля, че ще му помогнат други хора да пее, да издава и той... Надявам се от сърце! Той е прекрасен... има харизма и излъчване на достоен и благороден човек, приятелката му също е готина, и се радвам, че се обичат така, че си се имат, дето се казва... Тъй че да не го мислим толкова, както сам той каза на Росен Петров в шоуто след финала :"Щастлив съм! За мен това е връх!..." Наистина мисля, че бе искрен, че бе щастлив снощи, въпреки загубата (на първото място).
Нека бъде щастлив и занапред, и жив и здрав! :))

@ мила Весе, радвам се за Невена и аз, макар че Тео ми беше фаворит- и тя е прекрасна, и пее... просто невероятно! Настръхваш направо... особено когато пее народна песен, като последната която изпя на финала!... Беше космическо! Удивително въздействащо!...
Да, много се забавлявах с целия финал- особено с хумористичните версии на песни- направих аги страхотно!!! Смях се до сълзи като Дони... направо залягах и аз под масата от смях ;))))

Нека имат успех и двамата в бъдеще! И въобще всички талантливи хора, които го заслужават!... :)
Целувам те и аз Весе :-*

Поздрави и лек ден на всички ви желая! :))*
цитирай
9. weasell - бях разочарована,
08.06.2007 18:57
защото аз харесвах почти всички други,само не и невена,много ми дразни ухото,а и като визия не ми допада-не е грозно момичето,просто ми е антипатична-не мога да си обясня защо.Относно Теодор-аз съм от Стара Загора-така че най-малкото заради това ми е фаворит-наш човек е,трябва да се потдържаме:)))))))))ама аз за който съм-и го гонят-за пламенчо бех-изгониха го,а той много плака,за кремена бях-ееее,това момиче е страхотно-няма такъв глас и визията и е хубава,абе има си излъчването-ама и нея махнаха,после и преслава....и накрая теодорчо-тъжно,а така хубаво си пя....
цитирай
10. candysays - Ами така е мила... :(
11.06.2007 10:28
Съжалявам че си била разочарована от финалния резултат...
Нищо, помисли си колко далече стигна Тео в състезанието (от хиляди явили се кандидати, той е втори!!!)- да се надяваме че ще му обърне внимание който трябва, и няма да остане в забвение таланта му.... Просто да продължим да го продкрепяме и харесваме, и да му стискаме палци! :))))*

Прегръдка от мен {} :)*
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: candysays
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4308621
Постинги: 786
Коментари: 9096
Гласове: 52637
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол
1. Книгата ми "ПЛАНЕТАТА ЗЕМЯ Е ТЪЖНО-СИНЯ", 2014 г.
2. ЕДИН ОТ НАС СПОДЕЛЯ - мой проект за интервюта с най-различни хора за същественото в човешкия Живот
3. Аз избрах Любовта
4. Втората ми книга - "СЛЪНЧОГЛЕДИТЕ СЕ ПРЕРАЖДАТ В СЛЪНЦА"
5. Love letter to God
6. Моите залези. От една сестра /по душа/ на Малкият принц...
7. Душата ми е поле от слънчогледи...
8. Малко поток на съзнанието... Моето съзнание.
9. Нещо смислено..
10. Най-важното!...
11. За Детето - с Любов и уважение. Друга моя фейсбук-страница...
12. Един сайт, който създаде един специален човек за мен - с мои творби
13. Моят профил във Фейсбук
14. За моята книга... Един от първите отзиви след отпечатването й.
15. Мое интервю за "Новата журналистика"
16. Най-добрият начин да живееш
17. МОЯТ ПИСАТЕЛСКИ БЛОГ
18. Още един мой блог... ЗА ДОБРИТЕ ДУМИ
19. Моят профил и моите текстове в сайта ГНЕЗДОТО
20. ТРЕТАТА МИ КНИГА - ЕДИН ОТ НАС СПОДЕЛЯ, изд. Либра Скорп, 2018 /с интервюта от едноименния ми проект/
21. "ЛЮБОВТА Е ПЪРВАТА СТЪПКА КЪМ БЕЗКРАЯ" - четвъртата ми книга
22. За и от мен - в сайта на издателство "Либра Скорп", гр. Бургас
23. "БОГ И САМОТНАТА ГАРА"
24. МОЯТ ЛЮБИМ ЧОВЕК
25. Моят профил във Фото-Форум
26. Идеята за МУЗЕЙ НА ДОБРОТО
27. ВЯРА В ЖИВОТА - още един мой проект/блог
28. Статия за мен в УИКИПЕДИЯ
29. СЪКРОВИЩА...