Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.06.2007 11:29 - При нас е весело...
Автор: candysays Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3165 Коментари: 28 Гласове:
0

Последна промяна: 20.06.2007 16:20


Да, при нас, в блог.бг, напоследък е изключително весело... ;)
Толкова весело, че или ще изпукаме всички от смях скоро, или пък ще живеем поне 100 години (според максимата "смехът е здраве" ;)

Но за съжаление не навсякъде е толкова весело, като в нашия виртуален микро-свят, който сме си изградили тука...
Всичко щеше да е идеално, но...тъжното е, че не навсякъде е толкова весело като при нас. 
Защото докато ние тука си пишем и говорим, и спорим, и си хабим малко или много енергията тука, някъде другаде в същия този момент има анорексички (например), които повръщат кръв, ужасяващо слаби са, хранят се със сонди, защото вече нямат функционираща храносмилателна система (слава Богу, че не съм от тях, че се разминах с доста кошмари...), има хора, които умират от глад, или от жажда, има хора, които в момента научават, че са болни от СПИН или рак, и са принудени да погледнат на живота от съвсем друга гледна точка (пред заплахата скоро да умрат, да ги няма) и за тях всяка минута на този свят вече е безценна...А ние си ги пилеем най-спокойно... (аз включително)
Замисляте ли се, че има и хора, които губят децата или родителите си, или други най-любими и близки същества в катастрофи... Че на много места в момента много души и тела се борят между живота и смъртта... И за тях всичко е така наситено, интензивно... Че има хора, които по рождение нямат или губят (още по-тежко е навярно!) зрението или слуха си... Или ръцете, или краката си... И са принудени да се настроят, да свикнат с тези жестоки загуби...

Да, те са там. Ние сме тук. И ни е забавно (все още). Е, ще дойде някой ден и нашия ред, на всеки от нас, щем, не щем...
Такъв е живота, не прощава на никого. И няма защитени хора. Застраховки няма. Та ние, където и да сме, всички ние, си оставаме част от живота "навън", част от така наречения реален живот.
Не се съмнявам, че го знаете това.
Но не зная дали осъзнавате че сме щастливци-дори само защото си имаме слух, зрение, нормално развити тела и мозъци, и т.н. Че близките ни са живи и здрави (да са живи и здрави!) и т.н. Аз искам да ви го кажа (най-искрено и отговорно!) 
НИЕ СМЕ КЪСМЕТЛИИ!...

---------
И на всичкото отгоре при нас е весело... За разлика от други места по света (и у нас) в момента.
Искам да ви благодаря (най-искрено) за веселбата, която ми осигурявате напоследък тук, в блога. 
Искам и да си извиня и на всички, които някога съм засегнала по някакъв начин (особено на bbbbb & meimei, защото веднъж наистина се заядох кофти с тях... та- простете ми. Бъдете живи и здрави, вие сте ми симпатични (вече),колкото и странно да ви звучи).
Искам да кажа и на всички от т.нар. Партия майка, (да не ги изброявам, те си знаят кои са) че и те са мили и симпатични дори напоследък... Е, прекаляват понякога, но напоследък ми се струват наистина като деца... невинни (почти ;) които просто си играят наоколо... Какво да ги правиш? Като си нямат понастящем (явно) сериозни проблеми в живота... (като онези, които описах по-горе).
Искам и да ви благодаря, че увековечихте моето име (по-точно моя ник;), и най-точно една тъжна песен на Velvet Underground, изпята и от Мартин Гор, на която се кръстих..)
Не знам с какво заслужих тази чест, но вие наистина ме превърнахте в легенда в блога вече...(не че съм единствената легенда тук, но съм една от тях... ;)) 
Направо се чувствам "увековечено"...:)
Навсякъде се натъквам на името си из блога... "Кенди" това... "Кенди" онова... "Кендиту"... (много мило е това последното ;) БЛагодаря ви! За вниманието...

...Към моята скромна персона. Или не толкова скромна ;) Съжалявам за което, но наистина напоследък скромността не ми се отдава особено... Лошо!... Но за това са виновни и много хора, които са казвали прекалено силни думи за моята личност. При това искрено, без подкуп от моя страна ;))

Обвиняват ме, че страдам от мегаломания... Възможно е... Не отричам (напълно ;)
Но аз не "страдам" от това, напротив добре се чувствам ;)))

Сега някои ще се попитат:
За коя се мисли тя, по дяволите?!... 
Е, отговора е много простичък:

Мисля се за себе си.

Никога не съм се мислила за нещо друго. Какво да направя, че в моя случай това наистина означава много?... ;-)

(освен това не лъжа (аз никога не лъжа!), когато споменавам (като евентуално обяснение на моята нужда колкото може повече хора да ме обичат) че съм имала нещастно детство, и много трудни тийнейджърски години... И че имам баща, който често се е държал чудовищно, и въобще не ме е карал да се чувствам спокойно и обичано дете...)

Още едно уточнение (като съм почнала ;)- аз никога не лъжа наистина. Не знам за вас, но аз имам един-единствен блог (не виждам смисъл да се занимавам с повече ;)- този тук. И наистина съм момиче, и наистина на 25, и наистина от София (а, и не мисля да си сменям пола в скоро време ;) И се чувствам ОК с всичко това. Нямам особени проблеми със себевъзприятието си. 

И не играя Исус, и нямам намерение да ме разпъвате, нито да възкръсвам... ;)
(макар че вече си имам и нападатели, и адвокати- на които им благодаря от сърце! особено на synuvamzvezdi :) Процеса е в развитие... Не знам какво е решила "Партията майка" на конгреса си ;) Моля да ме уводомите, като решите нещо за моя милост ;)

Но онова, което го пише най-горе в карето за описание на блога, наистина го вярвам и мисля. Дори да ви се струва смешно то... И бих го защитила не само с думи, но и с дела, дори с кръвта си ако трябва... (макар че вече не живеем в такива времена). Това съвсем сериозно. 
Ето такъв човек съм аз. 

----
И ако щете вярвайте, но съм"над нещата". Не винаги. Нопонякога успявам да бъда. През достатъчна част от времето...
И наистина сте ми забавни напоследък, и сте ми мили и храня ако не чак любов към вас (;) поне симпатии...:) Вие, всичките... И не ви се сърдя за нищо. Не съм такъв човек. 
Нито съм злопаметна.

... Това от мен (засега ;)...


Ваша   BITTER-SWEET
                      CANDY



Тагове:   НАС,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Да,
14.06.2007 11:42
така е! Не съм някоя от тези дето ще кажат"Абе търсили са си го". Обаче, Кенди, не можем да носим бремето на целия свят! Никой не знае какво му е на другия. Аз например не се храня, защото мисля, че имам тлъстинки. Когато се погледна в огледалото виждам слабо момиче, но не и не, дънките не ми стоят като изляти...
О, сетих се. Проблема е в дънките!
цитирай
2. candysays - :)
14.06.2007 11:45
Здравей, sensual :) (понеже за първи път се разписваш в блога ми ;)
Внимавай с това желание да си слаба все пак, опасно е... А и може наистина проблема да е в дънките! ;)
Просто си купи други ;)))
:-*
цитирай
3. desify - ДК:..
14.06.2007 11:55
Не изчетох целият, но.
След всичко това говориш за Бог?
цитирай
4. dadide - .
14.06.2007 11:56
Усмивките, които предизвикваш наистина са bitter - sweet ;)))
цитирай
5. candysays - Desify,
14.06.2007 11:57
не разбирам в какъв смисъл си ми задала този въпрос. Иначе бих ти отговорила...
цитирай
6. candysays - @ dadide,
14.06.2007 11:58
:)*
цитирай
7. анонимен - кенди
14.06.2007 12:20
извинявай, не сме прави наистина. очевидни ти имаш много сериозни проблеми.
цитирай
8. candysays - bbbbb,
14.06.2007 12:21
очевидно?
цитирай
9. mallvina - Кенди,
14.06.2007 12:25
Прегръщам те и те целувам :-*

Ти внесе светлина в деня ми!

Разбирам те и те подкрепям напълно!
цитирай
10. candysays - ...
14.06.2007 12:26
А дано!

Или трябва да усетя иронията?...
цитирай
11. mallvina - ;)
14.06.2007 12:29
не бе!

днес кефиш!
цитирай
12. candysays - :)
14.06.2007 12:30
Добре тогава ;)
(направили сте ме мнителна ;))

Аз това още вчера исках да го напиша, но бях офлайн..
цитирай
13. bamby13 - Здрасти сладкишче
14.06.2007 12:32
Много истина има в това което си написала. В този момент има старшно много страдащи хора, дори ще допълня списъка ти. В този момент в някой български дом "родители" до смърт пребиват детето си.Чуваме го всеки ден от началото на седмицата.
И изобщо не е сигурно че така както си седим няма да ни звънне мобилния телефон и това което чуем да ни залее с вряла вода или да ни даде крила.Злото съществува да, но това не значи да го чакаме всяка секунда. До момента в който не ни е застигнало е по-добре да се радваме на това което имаме. Иначе живота ни ще бъде едно напрегнато очкване, а ние самите ще бъдем като спънат кон.То и ти самата това казваш, де.
BTW-няма лоша реклама, нали знаеш.....;-)
слънчев ден
цитирай
14. candysays - Скъпа Бамби,
14.06.2007 12:35
така си е... :)*
И на теб приятен ден!
цитирай
15. mallvina - Кенди,
14.06.2007 12:42
Аре да те вземем в Партията, а?

Абе требва да има равновесие казвам аз!

Ний рушим света, ти ще бъдеш нашата майка Тереза!

Требва Баланс!

цитирай
16. candysays - :)
14.06.2007 12:45
Сори, че ще трябва да наруша баланса и равновесието, но :
Цъ. Не става.

;)
цитирай
17. mallvina - :(
14.06.2007 12:51
........ :(
цитирай
18. candysays - Е...
14.06.2007 12:52
недей тъгува, че събуждаш състраданието в моята душа :)
цитирай
19. анонимен - ха-ха-хаааа :((((((((((((((
14.06.2007 13:00
Аз съм засегната лично, че не си ме изброила поименно!:(
И сег ав следствие на това ще си разплета чорапите!
цитирай
20. candysays - :))
14.06.2007 13:02
@ bolka, недей си ги разплита, моля те, после трябва да ти плетем нови ;)))

@ deliormana, знаех си че с добро всичко се постига :)
...Знаех си... че мога да направя революция... ;)))
цитирай
21. petkutin - рапорт даден
14.06.2007 13:14
не я знам ква е тая партия,аз по принцип не съм от тука и съм за малко(бъзикъм се) ама това че не искаш да членуваш в нея е много яко,иначе нямаше да си ти-нали Кенди???
цитирай
22. pill - ***
14.06.2007 13:15
бравос, Кенди, надраснеш ли себе си, ставаш почти нeуязвим

приказката има хепиенд:
и те три дни яли, пили и се веселили..
а после го ударили на разврат :pp
и аз бях мен, и мен ме... :P
цитирай
23. candysays - :))*
14.06.2007 13:29
@ petkutin- всички сме така (не сме от тука, и сме за малко ;)))

@ pill-4o, нямах друг избор вече ;) Та го ударих на смесица от искреност, сериозност, чувство за хумор, ирония и самоирония ;)))
Знам, че и тебе те... :P
Три дни ще се веселиме 100%, после ще видим ;)
Нали знаеш- "всяко чудо - за три дни"

:-*
цитирай
24. pill - ***
14.06.2007 13:30
сори, като си поправих една грешка в коментара, остана по-назад :)
цитирай
25. candysays - :)))
14.06.2007 13:37
Pill, no problem ;)*

Deliormana :))) Да пием... "за мишките и хората"... ;-))))
цитирай
26. candysays - P.S.
14.06.2007 17:39
Тука сега ще си запиша сите членове и членки на Партията-Майка, че да си ги знам (шъ актуализирам списъка, като си правите нови блогове, да знаете! ;P Вече шъ държа Партийката ви под уко ;)))

* bolka
* bbbbb (& mei)
* deliormana
* mallvina
* (и нейния възлюбен) pinokio

Така- те са "идентифицирани", така да се каже ;)

----------
А сега неидентифицираните летящи обекти, хвърчащи из блог.бг напоследък:

* nlo
* zvezdniusmivki
* zvezditemigogovorqt
* (може би) synuvamzvezdi...

(баси, стига с тия звезди!!! ;D)

Айде, стига засега ;) Чакайте update ако се налага!

:D
цитирай
27. majkata - Привет,
15.06.2007 11:15
аз не съм от изброените, обаче да попитам- ти вчера кое щеше да бъдеш бе момиче, не ме оставяй в неведение!!!
цитирай
28. candysays - majkata, щом не си разбрала още, ето какво:
15.06.2007 11:18
"дежурната посрещачка" (на новите в блога), както се бях шегували по-горе за мен, преди аз да напиша и своя коментар.
Надявам се, че вече ме разбра. :)

И ако обичате, не се заяждайте с мен.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: candysays
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4307398
Постинги: 786
Коментари: 9096
Гласове: 52636
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол
1. Книгата ми "ПЛАНЕТАТА ЗЕМЯ Е ТЪЖНО-СИНЯ", 2014 г.
2. ЕДИН ОТ НАС СПОДЕЛЯ - мой проект за интервюта с най-различни хора за същественото в човешкия Живот
3. Аз избрах Любовта
4. Втората ми книга - "СЛЪНЧОГЛЕДИТЕ СЕ ПРЕРАЖДАТ В СЛЪНЦА"
5. Love letter to God
6. Моите залези. От една сестра /по душа/ на Малкият принц...
7. Душата ми е поле от слънчогледи...
8. Малко поток на съзнанието... Моето съзнание.
9. Нещо смислено..
10. Най-важното!...
11. За Детето - с Любов и уважение. Друга моя фейсбук-страница...
12. Един сайт, който създаде един специален човек за мен - с мои творби
13. Моят профил във Фейсбук
14. За моята книга... Един от първите отзиви след отпечатването й.
15. Мое интервю за "Новата журналистика"
16. Най-добрият начин да живееш
17. МОЯТ ПИСАТЕЛСКИ БЛОГ
18. Още един мой блог... ЗА ДОБРИТЕ ДУМИ
19. Моят профил и моите текстове в сайта ГНЕЗДОТО
20. ТРЕТАТА МИ КНИГА - ЕДИН ОТ НАС СПОДЕЛЯ, изд. Либра Скорп, 2018 /с интервюта от едноименния ми проект/
21. "ЛЮБОВТА Е ПЪРВАТА СТЪПКА КЪМ БЕЗКРАЯ" - четвъртата ми книга
22. За и от мен - в сайта на издателство "Либра Скорп", гр. Бургас
23. "БОГ И САМОТНАТА ГАРА"
24. МОЯТ ЛЮБИМ ЧОВЕК
25. Моят профил във Фото-Форум
26. Идеята за МУЗЕЙ НА ДОБРОТО
27. ВЯРА В ЖИВОТА - още един мой проект/блог
28. Статия за мен в УИКИПЕДИЯ
29. СЪКРОВИЩА...