Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.03.2007 17:13 - ПО ПОВОД 8-МИ МАРТ ;)
Автор: candysays Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3489 Коментари: 14 Гласове:
0



Привет!

Искам най-напред да честитя празника на всички дами- момичета и жени, които ще влязат в блога ми тия дни... ;) 
Бъдете ми ЖИВИ И ЗДРАВИ, ВСЕ ТАКА КРАСИВИ И ЧАРОВНИ  (сигурна съм че сте :))) И МНОГО ОБИЧАНИ... И ГРИЖОВНИ (не на последно място- към мъжете и децата... и своите и чуждите ;))))

Това е един скромен виртуален подарък от мен за вас специално :) Ухае, да знаете! ;)))

image

както и тази:

image

...и ... нека бъдат три за щастие... :)))))

image

                                          :)

                                       *****

И още нещо исках да споделя тук с вас, скъпи ми съблогъри... (момчета и момичета ;) Аз имам още един повод да... празнувам (да речем) днес. На таза същата дата (баш на женския празник!....) е зачената моята прекрасна персона... ;)) Наистина. На 8-ми март, преди 26 години (родена съм на 4-ти декември 81-ва). Не съм го изчислявала, просто научих историята в един момент, и така... И вече го знам :) Деня (или по-скоро вечерта...) на моето зачеване... :) 
...Имало е моменти  и периоди в живота ми за жалост, в които не ми се е искало да са ме раждали въобще... Това може би е естествено... Част от пътя... Но сега вече, слава Богу, желанието за живот в мен  е надделяло, и аз се радвам, че съм родена на този свят!... Колкото и да е той противен, грозен и ужасен понякога... Все пак е и красив... Или поне любовта на някои хора (и в нас самите) го правят такъв... колкото да ни се доживее ... тук и сега... и да продължим смело нататък... :))) 
(надявам се, че и аз го крася този свят... ;)) с присъствието си ... тук и сега... :-)

Ами това е засега. Честит празник още веднъж на всички! Нека сме живи и здрави, това е най-важното! И приятно празнуване довечера, аз след малко ще тичам- реших да се посветя днес на мама, (онази дето ме е родила все пак!), за да не се чувства самотно тя... А пък момчетата си ми обръщат внимание и без това... (нали съм от красящите света все пак ;)))


П.С. Между другото, като разбрах че на тази дата съм зачената (и е започнала моята "одисея", и се е родило за пореден път чудото, наречено "(нов) живот" :), си помислих, че е нямало как да не се родя момиче, значи... след като са ме заченали на женския празник... Но пък от друга страна, като се размислих се сетих, че на тази дата всъщност се зачеват и раждат и момчета, нали така?!... Голям майтап, ей... ;-))))




Тагове:   март,


Гласувай:
0



1. анонимен - Цитат: "ВСЕ ТАКА КРАСИВИ И ЧАРОВНИ"
08.03.2007 17:22
Наблягам на ВСЕ. Ти откъде да знаеш колко са красиви, та да продължават да са красиви?! :-Р
Ами ако не са красиви, да бъдат ли "ВСЕ ТАКА КРАСИВИ И ЧАРОВНИ"? :-D

Поздрави
цитирай
2. comfy - Кенди, честит празник, сладурано! :))**
08.03.2007 17:57
Радости, усмивки, здраве, любов, влюбвания, вълшебни емоции и приключения и много вдъхновение! ;)***
цитирай
3. zvezdichka - Честит празник :)))
08.03.2007 22:04
мило ухание , заченато с любов. Ти си една млада дама, която обича да се движи и да раздвижва хората около себе си., водена от любовта...
Бъди нежна нимфа, докосваща с нежност и откликваща на съкровенния зов на сърца, търсещи топлина и доброта, искреност и споделеност...
цитирай
4. pill - ***
08.03.2007 22:40
хаха, честит ти двоен празник тогава :) интересно съвпадение наистина.
Моя татко пък е роден на днескашния ден :) Все хубави хора около датата ;)
цитирай
5. aselina - всички те.. са толкова красиви,
09.03.2007 07:45
като теб! :)

всичко най-най-най... :)*
цитирай
6. candysays - @ zlika-
09.03.2007 10:37
ко да ти кажа?... Това беше просто поздрав да жените тука... Може в моите (макар и виртуални) възприятия да ги усещам пък красиви... Не всичко е въпрос на външен вид, нали знайш?... ;-))))
цитирай
7. candysays - @ comfy-
09.03.2007 10:38
благодаря ти за хубавите пожелания! :))) И на теб, и твоето семейство желая същите неща!!!
:-**
цитирай
8. candysays - @ zvezdichke нежна,
09.03.2007 10:40
думите ти са трогателни, както винаги... Благодаря ти! (за някои хора май вече съм "нежна нимфа"...:)

П.С. Бъди и ти! :)**
цитирай
9. candysays - @ скъпа ми pill (много обичам така да се обръщам към тебе ;))
09.03.2007 10:41
Интересно е съвпадението, да... :)))
Честит рожден ден и на твоя татко, макар и "на патерица"... Да ти е жив и здрав, и много да те обича! :)))*
цитирай
10. candysays - @ мила aselina,
09.03.2007 10:43
благодаря ти за сравнението на моя милост с прекрасните свежи рози!!! Дано не увяхна скоро, както те увяхват... ;)))

П.С. Всичко най-най и на теб!!! :-****
цитирай
11. mmmmmmmmm - Благодаря за пожелания,
09.03.2007 12:21
нежно и мило дете!:)))
Всички хубави неща на този свят нека да ти се случат!:))
цитирай
12. candysays - mmmmmmmmm,
09.03.2007 12:38
БЛАГОДАРЯ ТИ! :)** И на теб- подобно... :)
цитирай
13. aselina - аааа не!!
11.03.2007 01:49
не давам да увяхваш, а пък и ароматът им е вечен!! ;)

м'сииииии тииии :)**
цитирай
14. candysays - Az, aselina-
11.03.2007 10:29
благодаря ви!!! Толкова сте мили...
:-) :-**
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: candysays
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4307823
Постинги: 786
Коментари: 9096
Гласове: 52636
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол
1. Книгата ми "ПЛАНЕТАТА ЗЕМЯ Е ТЪЖНО-СИНЯ", 2014 г.
2. ЕДИН ОТ НАС СПОДЕЛЯ - мой проект за интервюта с най-различни хора за същественото в човешкия Живот
3. Аз избрах Любовта
4. Втората ми книга - "СЛЪНЧОГЛЕДИТЕ СЕ ПРЕРАЖДАТ В СЛЪНЦА"
5. Love letter to God
6. Моите залези. От една сестра /по душа/ на Малкият принц...
7. Душата ми е поле от слънчогледи...
8. Малко поток на съзнанието... Моето съзнание.
9. Нещо смислено..
10. Най-важното!...
11. За Детето - с Любов и уважение. Друга моя фейсбук-страница...
12. Един сайт, който създаде един специален човек за мен - с мои творби
13. Моят профил във Фейсбук
14. За моята книга... Един от първите отзиви след отпечатването й.
15. Мое интервю за "Новата журналистика"
16. Най-добрият начин да живееш
17. МОЯТ ПИСАТЕЛСКИ БЛОГ
18. Още един мой блог... ЗА ДОБРИТЕ ДУМИ
19. Моят профил и моите текстове в сайта ГНЕЗДОТО
20. ТРЕТАТА МИ КНИГА - ЕДИН ОТ НАС СПОДЕЛЯ, изд. Либра Скорп, 2018 /с интервюта от едноименния ми проект/
21. "ЛЮБОВТА Е ПЪРВАТА СТЪПКА КЪМ БЕЗКРАЯ" - четвъртата ми книга
22. За и от мен - в сайта на издателство "Либра Скорп", гр. Бургас
23. "БОГ И САМОТНАТА ГАРА"
24. МОЯТ ЛЮБИМ ЧОВЕК
25. Моят профил във Фото-Форум
26. Идеята за МУЗЕЙ НА ДОБРОТО
27. ВЯРА В ЖИВОТА - още един мой проект/блог
28. Статия за мен в УИКИПЕДИЯ
29. СЪКРОВИЩА...