Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.04.2007 14:16 - Хаотичните ми мисли днес... :) (плюс няколко снимки ;)
Автор: candysays Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4329 Коментари: 18 Гласове:
0

Последна промяна: 21.04.2007 14:52


Реших, че е време отново да ви пиша нещо... От сърце и от душа... Да, ама какво да бъде, нещо не мога да си изясня... (боже, вече и прозаично да пиша, пак рими се получават! ;)
За толкова много още неща ми се пише, и споделя с вас... Толкова много...
/"There"s so much that you can rise above..."- ot "Higher love" na Depeche Mode... /
Нещо пак се вдъхнових от тях... Вчера като се прибрах след работа, и си ги пуснах - и аудио, и с образ на DVD-to (имам едни прекрасни техни концертни изпълнения на диск, плюс клиповете на някои песни :))) и пак се отнесох нещо... По най-красивия възможен начин... Абе чудя се, как е възможно да ги обичам толкова много?!?... Потъвам в себе си, някъде така дълбоко и  спокойно, когато чуя и една песен от тях... Която и да е!... Странно, нали?... Някой да е сътворил нещо (много неща дори!), което да те връща към себе си, когато го видиш/ чуеш... На това му викам аз МАГИЯ... Шедьовър... Гениалност... Простота... Нещо дълбоко човешко, което може да достигне до всеки... Който някога е чувствал нещо красиво... 

Но сега няма да пиша за тях... За така потресаващо дълбоко любимите ми Депеш Мод и тяхната невероятна (за мен) музика... Няма да пиша и за хората, които обичам... И защо и как и колко много ОБИЧАМ... Нито за дълбините, които усещам в сърцето си... За бездната в душата си... Която разкрих в себе си (и в другите) и за неземната красота, която съзрях в тази бездна... Която сме ние. Аз... И ти... И той, тя... И вие... Невероятно е. Може да съм малко (или повече) луд човек чза да чувствам/ мисля/ говоря такива неща), но ако това е лудост, о, да, аз ще я приема :))))) Пък и то, да ви кажа, според мен има поне няколко вида лудост, и аз- като човек склонен към някакъв вид лудост, имах огромния късмет в този живот да развия най-красивата лудост в себе си... Така се чувствам. Вярвам в това :-)
...И какво още правих снощи, като се прибрах от работа?... Щях да изляза до супермаркета да пазарувам, но ме домързя... Чух се с моето момче, и се успокоих, че и той е добре :) 
Имах и писмо (книжно, по пощата пристигнало, съвсем реално :))) от един човек, с който си пиша (и никога не сме се виждали на живо още, но водим прекрасна кореспонденция, и той явно има нужда от мен и моите писма... затова и продължаваме :-) Та имах писмо, и дори -за първи път- един малък прекрасен подарък за мен (аз съм му пращала много...), съчетан с мили думи... Със страници, изписани с обич... И се развълнувах (както имам навика да се вълнувам аз ;) И си налях горчив пелин.... (нямаше вино вкъщи тоз път ;))) И се заслушах и загледах в Депеш, и пак се превърнах в най-щастливия човек на света... Плачеше ми се (и май плаках) от любовта, която (мога да) изпитвам... На този свят... И пях, и пих, и пуших... И всичко беше наред...  (така обичам да си почивам впрочем) И душата ми пак се отнесе в по-добри пространства и времена... А си бях същевременно тук и сега. После ми стана мъчно за някои хора, като се сетих за тях... После пак сърцето ми пя... И така... (щях да кажа- до сутринта, ама не... докато не ми се доспа :))) Погледах с мама телевизия тя като се прибра, вечеряхме, после уморено се гушнах в нея и заспах... (но преди да заспя гледах ...изповедта (да я наречем)  на Слави Трифонов в неговото предаване... И ми стана много мъчно за него... Аз го харесвам наистина. Уещам го, че е свестен човек, че се старае да се държи достойно, както той сам се изразява (и му вярвам за това...)... Усещам, че е ръководен от благородни принципи в живота... Че страда и се страхува (за зрението, за бъдещето си...) като всеки човек в подобна ситуация. Но се опитва да се държи мъжки. И така.... Знам, че много хора не го харесват, (по някакви причини, които не мога съвсем да разбера), но просто исках да го споделя тук това... Моето отношение и възприятие за него... Аз не страдам от предразсъдъци... Просто си правя труда да се вслушвам във хората, и онова, което говорят и желаят,  и винаги си изграждам собствено мнение, никой и нищо не може да ми повлияе просто ей така... Просто не се нося по течението....)

Та, както и да е. Уж спах осем часа (уж са достатъчни за голям човек), ама на... Мъча се като грешен дявол днеска ;))) Така ми е сънливо, и отнесено, така ме зове съня, и мечтая за него... Ама няма. Не може сега. Ще трябва да почакам до довечера и някакси да издържа :) Нали отработваме 30 април днеска.... (предстоящата почивка хич не ме грее в момента :( На всичкото отгоре, освен че умирам за сън, умирам и от студ в момента... Сградата, в която работи доста се е изстудила, след като спряха парното (стаята в която съм е с неблагоприятно изложение),  и навън е топло, но аз... аз скоро вече ще започна да треперя... Пих упсарини, но ще видим дали ще се размине втрисането...

Сега и няколко снимки ще добавя тук, че отдавна не съм поствала нови снимки :))) На едните съм аз- миналата седмица бях на Витоша за малко с моя приятел, а другите са правени от мен :) Вече ги сложих в моя профил във Фотофорума, но реших и тука, да си ме припомните как изглеждам ;-) Скоро още ще има, обещавам :))

P. S. Моля, пишете ми добри думи в коментарите, че да се сгрея, а не да треперя в студа................ ;-)
P.P.S. Налейте ми горчив пелин, и ще чуете най-медените думи да се изливат от моите уста... И ще усетите най-медените чувства да преливат от бедното ми сърце............... :-)



image


image


image


image


image



Тагове:   мисли,   плюс,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. candysays - О, миличка dream! :))*
21.04.2007 15:22
Ама защо си мислиш, че не те бива в коментарите?! Я виж какъв хубав си ми написала :-)))
Съвсем сериозно- благодаря ти за прекрасните пожелания, и за милите думи... Не знаех... Но се радвам (че четеш и харесваш постингите ми)...
Трогна ме наистина.
Благодаря ти.
:-*
цитирай
2. monnio - хих,
21.04.2007 16:46
сега разбирам защо си избрала такъв темплейт, да ти ходи на снимките;) аз съм ги виждал вече така че пак - гоцкото си е гоцко
(и аз сега качих едни мои там си)
аз преди години си пишех хартиени писма с едно момиче, всичко свърши след един специален скандал, защото моичката тогава си отворила едно (още в пощенската кутия) и изревнувала.
ние си пишехме от основното още макар да не се бяхме виждали, споделяхме а по едно време и флиртувахме дори:) мъка... ама сега има мейли и пароли:-РРР
цитирай
3. candysays - Ех, monnio, недей така сега- мейли и пароли имало ;-P
21.04.2007 17:00
Трябва (и призовавам тържествено към!) честност и откритост в отношенията между хората! (почти като лозунг стана, затова сложих удивителна накрая ;)
Мен моя приятел не ме ревнува (без причина), и слава Богу понеже с доста момчета си общувам по принцип... Навъртат се край мене явно, няма отърване ;))) Но тъй като отношенията ни са приятелски (или аз най-любезно се опитвам ако има някакви други замисли да ги отклонявам делиактно- кога успешно, кога- не толкова ;), няма причини за ревност :))) Поне не и заради писмата, които си пиша... На най-общочовешки теми ;)))

П.С. Благодаря ти още веднъж за комплиментите (за моите снимки) :) Оценявам това... :*
П.П.С. И не съм с такъв темплейт за да е по-подходящ фона за снимките ;P И на бял, и на всякакъв фон отиват, а и аз си го смених преди време... И сега като свикнах с този, просто ми изглежда чужд блога ми ако му сложа друг темплейт :( Обречена съм на този вече!.............
;)*
цитирай
4. wildroses - Благодаря за
21.04.2007 17:05
свежия ти постинг! ;)
И да, това настроение, което описваш, е прекрасно! Усещала съм го...вълнуващо, вдъхновено, леко и ефирно...
П.П. и розичката много пасва на атмосферата..
:))
цитирай
5. candysays - :)))))*
21.04.2007 17:08
Благодаря ти, миличка! :-)
Радвам се, че си го усещала това прекрасно състояние и ти... Аз още по-добре можех (и ще го) опиша някой път ;)))
Да, розичката е хубава... И сега е на ръката ми, подарък ми е :))
:-*
цитирай
6. wildroses - :)*
21.04.2007 17:11
Последната снимка е много романтична, някакво нежно настроение се лее от нея..пък и тоналността й е в тон с него :)))
Приятна вечер ;)
цитирай
7. monnio - ех candysays
21.04.2007 17:11
най-добре е да се не равнумаме за щуротии, аз сега се радвам на комфорт от този тип, споделих за една прекрасна любов в минало време и туй то:)
цитирай
8. candysays - :))*
21.04.2007 17:14
Да, така е... Съгласна съм с това, което сте ми писали и двамата- ти, Monnio,
и ти- Розичке...

Приятна вечер ви желая :-*
цитирай
9. comfy - Кенди!!! :))
22.04.2007 17:18
Отиди пред огледалото и се усмихни!! :))

После си представи, че си получила и от мен няколко доброжелателни усмивки и прегръдки, както и една целувка!!!! ;)))

Сгря ли се? ;)*
цитирай
10. candysays - Comfy, приятелю!...
23.04.2007 10:13
Благодаря ти за всичко :))
Да, сгрях се вече ;)))*
:-*
цитирай
11. flavie - :)
23.04.2007 10:39
Прекрасен пост ,прекрасни снимки...Ама на последната приличаш на някоя принцеса извадена от приказка - толкова нежно замечтана.Направо човек си те гледа и си му става хубаво..да не коментирам и розичката как пасва на всичко това :)))))
цитирай
12. candysays - :))))))))))))))))*
23.04.2007 10:46
Благодаря ти от сърце, flavie! :))
Радвам се, че ти е станало приятно от поста и снимките ми... Че са ти харесали толкова :-)))
Да, по залез слънце изглеждам така- по-необичайно, по-нежно замечтано... Много обичам залезите... Чувствам се почти като женския вариант на Малкия принц... :) (пък и той си има свойта розичка, та има връзка с тази на ръката ми ;) Или може би като сестра му.... ;)

Целувки и поздрави от мен...
:))) :-*
цитирай
13. анонимен - candy
23.04.2007 20:17
моля те, съобразявай се малко. Някои от мъжете сме със слаби нерви... :D
цитирай
14. candysays - О, нима?!... ;-)))*
24.04.2007 09:58
Не знаех... Тоест не подозирах... :D
В такъв случай, мистър bbbbb, ще гледам да се съобразявам в бъдеще ;-P
цитирай
15. анонимен - Хубави снимки и ....дълбок поглед!
24.04.2007 10:31
Умен!
Моите поздравления!
цитирай
16. candysays - Благодаря ти, Анита! :)))
24.04.2007 10:34
Радвам се, че мислиш така :)
До скоро :*
цитирай
17. lilac - Tи си като
25.04.2007 18:46
излязла от друго време (минало за съжаление) - нежна, с усет към красивото. Има още такива момичета значи... Дано хората го оценяват.
цитирай
18. candysays - Благодаря ти, lilac!
26.04.2007 09:40
Много ме зарадваха и трогнаха твоите думи :)
Да, има нещо вярно в това...
Хората го оценяват, за щастие... Поне моят опит досега показва това.

Поздрави и всичко най-добро! :)
Идвай пак при мен...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: candysays
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4308417
Постинги: 786
Коментари: 9096
Гласове: 52637
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол
1. Книгата ми "ПЛАНЕТАТА ЗЕМЯ Е ТЪЖНО-СИНЯ", 2014 г.
2. ЕДИН ОТ НАС СПОДЕЛЯ - мой проект за интервюта с най-различни хора за същественото в човешкия Живот
3. Аз избрах Любовта
4. Втората ми книга - "СЛЪНЧОГЛЕДИТЕ СЕ ПРЕРАЖДАТ В СЛЪНЦА"
5. Love letter to God
6. Моите залези. От една сестра /по душа/ на Малкият принц...
7. Душата ми е поле от слънчогледи...
8. Малко поток на съзнанието... Моето съзнание.
9. Нещо смислено..
10. Най-важното!...
11. За Детето - с Любов и уважение. Друга моя фейсбук-страница...
12. Един сайт, който създаде един специален човек за мен - с мои творби
13. Моят профил във Фейсбук
14. За моята книга... Един от първите отзиви след отпечатването й.
15. Мое интервю за "Новата журналистика"
16. Най-добрият начин да живееш
17. МОЯТ ПИСАТЕЛСКИ БЛОГ
18. Още един мой блог... ЗА ДОБРИТЕ ДУМИ
19. Моят профил и моите текстове в сайта ГНЕЗДОТО
20. ТРЕТАТА МИ КНИГА - ЕДИН ОТ НАС СПОДЕЛЯ, изд. Либра Скорп, 2018 /с интервюта от едноименния ми проект/
21. "ЛЮБОВТА Е ПЪРВАТА СТЪПКА КЪМ БЕЗКРАЯ" - четвъртата ми книга
22. За и от мен - в сайта на издателство "Либра Скорп", гр. Бургас
23. "БОГ И САМОТНАТА ГАРА"
24. МОЯТ ЛЮБИМ ЧОВЕК
25. Моят профил във Фото-Форум
26. Идеята за МУЗЕЙ НА ДОБРОТО
27. ВЯРА В ЖИВОТА - още един мой проект/блог
28. Статия за мен в УИКИПЕДИЯ
29. СЪКРОВИЩА...