Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.04.2007 16:49 - Interactive :)
Автор: candysays Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3925 Коментари: 10 Гласове:
0

Последна промяна: 31.07.2007 13:56


Имаше едно такова предаване по ММ преди (може и още да го има, не знам), но не ми е целта да правя реклама ;)
Просто реших, че това е подходящо заглавие за пост, в който ще слагам линкове към разни чужди постове (и дори сайтове), за които също както за блогрола, няма много място, да седят при "официалните 20", а пък искам все пак да си имам пряк път и линкове към тях... 
Така че- ето го решението- този пост, който ще допълвам и занапред с нещата, които са ми направили особено впечатление и са ми харесали ;))) (умно, нали? ;-Р)

Започвам:

* важно!- да помогнем с каквото можем на Стефан (Кръстев) в тежък за него момент...

постовете, посветени специално на мен :))))

* от wildroses- с рисунки на "синята птица на щастието" (bluebird)

* и от innersmile :) (с Депеш!!!)
------------
* полезно!
-----------------
Вече- други най-различни постове, които са ми харесали особено много :

* пак от wildroses - "Far away"...

* и пак от innersmile- "Хора, недейте тъгува- добрите писма са на път..." :)

* Пълен списък на 7-те чудеса на света -от tin4e

* ENJOY THE SILENCE... (ot enlightment)

* За смъртта... но не точно... (от depressed)

* "Побеляване"- красиви рими от mitakat, че и от мен ;)

* космически картини... от sibila :)

* "Ин и Ян"- от Sunflower :)

* Прощалното писмо на Маркес... /от powergirl/

* за децата от 60-те, 70-те и 80-те години ;) от top4o

* Цветята за хората.... от dimitko 

* Една мечта... от exilia...

* sunflower- и тя е в търсене на любовта и мъдростта...

* "Феникс"- от sunflower...

* пост за Платон -от sunflower

* Pictures of the Sun...- от dream

* пак от нея- в нейния прекрасен сайт- "Малкият принц" :)

* Интересно... много красиво и интересно... от Комфи ;)

* 13 мисли от Маркес (от rabbit)

* Global warming info -ot nait...

* великолепните яйца на Карл Фаберже... :))) от pepelopes

* приятна изненада от тостер ;)))

* За първите стъпки на Човека в Космоса от zeifod...

* За сапунените сериали, науките, религиите, философиите, духовните учения... и нета :)

*още един мъдър пост от Sunflower 

* Сама ще дойде тя... Дакота... :)

* прибирам се вкъщи... от dressy *

* wishlist- oт meimei :)

* за единството на вярващите... Бог е един. За всички.

* по въпроса за разбитите семейства... -от miacarra

* едно пророчество (на Ванга)- от pill...

* за пандите... с любов! от tera :)*

* народни песни... невероятни... пак от pill...

* за глобалната промяна на климата и промените в човешкото мислене- от timmyd 

* стихотворението "Пътека" на Пеньо Пенев (пак от timmyd)

След малко ще допълвам още... ;)))

P.S. А скоро ще направя и "Self-interactive" - с препратки към мои собствени постове тук.. ;))

До скоро, и приятен ден! (който и ден да четете това! ;))))))




Гласувай:
0



1. wildroses - Много е идейно!!
21.04.2007 17:08
Благодаря, че си включила неща от мен..Много се радвам ;)

Поздрави...и още много интерактивни и не само, радости! ;)))
цитирай
2. candysays - :)))
21.04.2007 17:10
Диди, ДиваРозичке, благодаря ти :)
Как няма да включа нещо от теб, като имаш толкова хубави постове...
:))*
цитирай
3. wildroses - Благодаря, Кенди ;)
21.04.2007 17:12
Ще оглеждам за "self- a" :))
цитирай
4. candysays - :))
21.04.2007 17:14
:)))*
цитирай
5. innersmile - идеята е прекасна, миличка Крис...
22.04.2007 00:19
идеята е прекасна,миличка Криси!:)радвам се,че присъствам сред любимите и избраните ти неща :)))))
и с нетърпенив чакам другата част,където ще има още красиви неща!:) приятна неделя ти пожелавам :)
цитирай
6. comfy - Да, идеята ти е много хубава! :)
22.04.2007 17:21
Обаче, изисква време... :((

Поздрави! :)**
цитирай
7. candysays - @ Innersmile, благодаря ти! :))))*
23.04.2007 10:39
Как няма да присъстваш, а?! ;)
Скоро ще публикувам и другата част, а и ще допълвам тази.... :)
П.С. Неделята наистина беше приятна, скоро ще разкажа в отделен пост (или два дори ;) за нея :)))

Целувки и до скоро... Приятен ден :-**
цитирай
8. candysays - @ Comfy, благодаря ти и на теб...
23.04.2007 10:41
за подкрепата, радвам се, че ти харесва идеята :)))*
Е, да, изисква време, а времето е всеобщ проблем напоследък... Но все ще се справим някак, нали? ;) Когато има настроение и желание- тогава :))

Поздрави сърдечни и на теб! :))*
цитирай
9. innersmile - :))) много се радвам за приятната ...
23.04.2007 15:39
:))) много се радвам за приятната неделя,мила :)
с нетърпение чакам да прочета за нея!някакво ново изживяване ли е било? :)поздрави и приятен следобед :)
цитирай
10. candysays - Ами до някаква степен ново... ;)
23.04.2007 15:58
Ходихме със Стани (моя приятел:) до Зоологическата градина, а аз от години не бях ходила там... Беше прекрасна неделна разходка, и имаше страшно много хора (явно и заради почивния ден, заради хубавото време, а и са разработили по-добре територията на Зоопарка вече :)))
Направих и доста снимки- някои, надявам се, са станали наистина хубави, та ще има скоро един Зоо- постинг от мен ;-)))
Трябва някой път да идем и заедно с теб, би било чудесно.... (ядохме и сладолед, пуканки, пихме кафе, хранихме една от мечките с вафли, въобще- пълна програма ;)))))

Целувки и до скоро :-** {}
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: candysays
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4307436
Постинги: 786
Коментари: 9096
Гласове: 52636
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол
1. Книгата ми "ПЛАНЕТАТА ЗЕМЯ Е ТЪЖНО-СИНЯ", 2014 г.
2. ЕДИН ОТ НАС СПОДЕЛЯ - мой проект за интервюта с най-различни хора за същественото в човешкия Живот
3. Аз избрах Любовта
4. Втората ми книга - "СЛЪНЧОГЛЕДИТЕ СЕ ПРЕРАЖДАТ В СЛЪНЦА"
5. Love letter to God
6. Моите залези. От една сестра /по душа/ на Малкият принц...
7. Душата ми е поле от слънчогледи...
8. Малко поток на съзнанието... Моето съзнание.
9. Нещо смислено..
10. Най-важното!...
11. За Детето - с Любов и уважение. Друга моя фейсбук-страница...
12. Един сайт, който създаде един специален човек за мен - с мои творби
13. Моят профил във Фейсбук
14. За моята книга... Един от първите отзиви след отпечатването й.
15. Мое интервю за "Новата журналистика"
16. Най-добрият начин да живееш
17. МОЯТ ПИСАТЕЛСКИ БЛОГ
18. Още един мой блог... ЗА ДОБРИТЕ ДУМИ
19. Моят профил и моите текстове в сайта ГНЕЗДОТО
20. ТРЕТАТА МИ КНИГА - ЕДИН ОТ НАС СПОДЕЛЯ, изд. Либра Скорп, 2018 /с интервюта от едноименния ми проект/
21. "ЛЮБОВТА Е ПЪРВАТА СТЪПКА КЪМ БЕЗКРАЯ" - четвъртата ми книга
22. За и от мен - в сайта на издателство "Либра Скорп", гр. Бургас
23. "БОГ И САМОТНАТА ГАРА"
24. МОЯТ ЛЮБИМ ЧОВЕК
25. Моят профил във Фото-Форум
26. Идеята за МУЗЕЙ НА ДОБРОТО
27. ВЯРА В ЖИВОТА - още един мой проект/блог
28. Статия за мен в УИКИПЕДИЯ
29. СЪКРОВИЩА...