Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.06.2007 11:28 - Слънцето на моята улица...
Автор: candysays Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3531 Коментари: 20 Гласове:
0

Последна промяна: 20.06.2007 16:26


"На моята улица" отново изгря слънцето...
Отново се чувствам по-добре, слънчево и ведро... в душата си. И отново мога да се усмихвам... Ето- :)
Отново... отново...
Кръговрата ми е пределно ясен...

Но е факт, че с времето все по-бързо се възстановявам след всяко "падане" духом... след всеки дъжд... в очите ми... все по-скоро след него изгрява отново слънцето... в тях... И на мен ми е чудно понякога... как и защо става така. Моят приятел казва, че съм все по-добре с всеки изминал ден... (?!) С всеки изминал ден... И винаги се учудвам как толкова бързо мога да се изправя отново... и да продължа напред. Колко безмерно много сила има в мене... В моята бездна, наречена душа... Колко много! И не само в моята... Колко много може да понесе един човек и да остане... не спросто жив (че и здрав!), ами дори още по-силен и обичащ, и все по-мечтаещ... и деен... и не убито-мъдър, а все така емоционален, но по по-светъл начин отпреди... След приживените страдания... Толкова много!... 

Мисля (и вярвам!), че това че все по-бързо се възстановявам (от тежките мисли и емоции и депресивните състояния, мъката и умората) се дължи на следните два факта:
- че съм човек, чист по сърце...
- че съм правила и все така правя добро на хората... на някои хора... с които живота (и съдбата) ме е срещнал и които са имали нужда от нещо, което аз нося в себе си... и просто съм им го дала. И винаги ще го правя.... при всяка възможност...

Разбирате ли, има хора (момчета ... а и момичета може би), които са се почувствали харесвани и обичани, заради мен (!)... Много се гордея с това... Знаете колко е важно това за всеки, особено когато е по-млад и неуверен в себе си... Колко е важно, за да се почувстваш по-комфортно на гози свят... Почувствали са се обичани и харесвани, заради онова, което са... просто. (притежавам дарбата да виждам хората, такива, каквито са... почти 1:1... много близо до реалността...)
И не е само това... още много... Човек израства духовно понякога чрез друг човек... Както и аз преди... В една верига сме... Аз съм стъпвала преди в нечии стъпки, които са ме водили по Пътя... които са ме извели на верния път... И така и в моите стъпки сега могат да стъпват други хора и да тръгнат... да вървят след мен по верния път... Не мога да опиша колко добре се чувствам именно в тази мрежа... верига... на израстване на душите... Не знам дали всички ме разбират за какво говоря, но не мога по-добре да го обясня в момента. А и не виждам нужда...

...И дори и да се случи така, че утре да умра... Няма да съжалявам за нищо в този си живот. Въпреки цялата ми мъка и сълзите, минали през мен... Защото си струваше. Защото си струва. Защото наистина съм оставила и оставям все така светли следи... в нечии души... И съм в красива верига... Участвам в красива мистерия... В чиста мистерия. Чиста. Участвам с цялото си сърце...
Не, няма да съжалявам и утре да умра... Защото наистина дадох нещо красиво от себе си... Оставих... И колкото още живея, толкова още ще успея да оставя... След себе си. 

Това ме движи напред. Това е моят двигател... Наистина... Двигател "с вътрешно горене"... Метафорично казано, разбира се... ;)))

А ето сега... и една снимка... на слънцето, което отново изгря на моята улица....
Желая ви приятен ден :)

image



И... поздрав със C- Block- "So strung out"...



Тагове:   Моята,   улица,


Гласувай:
0



1. pti - Честито слънце, Кенди :)))
07.06.2007 11:54
Снимката е една от любимите ми :)) (имам и един твой листопад също..)

Важно е човек да се чувства сам със себе си удовлетворен, а как е достигнал до това ... всеки по различен начин..

**бих те репликирала малко, ама днес...... няма
/визирам увлечението - прекаленото/

***също така имам теория за възстановяването, не винаги може да се дължи на вътрешни сили, понякога е просто привикване и по-лесно преодоляване, разбираш ме ;)
цитирай
2. candysays - :))*
07.06.2007 11:58
Да, разбирам те, и ти благодаря за хубавия коментар, Пти :)
Слава Богу, че реши да не ме репликираш днес ;-))) Това ми е добре дошло ;)*
Колкото до това защо се чувстваш удовлетворен от себе си- според мен пък има значение... това говори (целта) за човека... Говори много. Разбираш ме ;) Има по-благородни и не толкова благородни хора, нали знаеш... Или не?...

Както и да е. :)
цитирай
3. svetlan - цялостта душевна си възстановя...
07.06.2007 13:05
цялостта душевна си възстановявай
без умора тежки мисли продължавай
смей се и обичай и бъди
че другарче скъпо си нали
цитирай
4. candysays - :)))*
07.06.2007 13:07
Благодаря ти, Светлане!!! Много мило от твоя страна... да ми напишеш този хубав коментар- пожелание във рими :))
Благодаря ти.... и си другарче скъпо, да знаеш :))*
цитирай
5. gloom - Радвай се..
07.06.2007 13:49
радвай се на слънцето...че да не завали!:) Пожелавам ти в очите ти винаги да грее слънце,но това е невъзможно...Все пак животът нямаше да е интересен,ако винаги ни е леко и готино :))) Иначе,мн слънце ти желая и мн усмивки :)
цитирай
6. candysays - Благодаря ти, gloom :))*
07.06.2007 13:54
Много мило пожелание, благодаря за вниманието :)
Вярно е, че в живота не може без тежки моменти, и сълзи... малко хора го знаят толкова добре, колкото мен... имам чувството...

Както и да е. Поздрави и на теб, желая ти прекрасен ден! :)*
цитирай
7. zombayo - candysays ...
07.06.2007 14:10
... Слънце ... Цветя :)))
цитирай
8. candysays - :)))
07.06.2007 14:11
Да, zombayo... приятелю :)*

(писали сме си коментари едновременно- аз в твоя блог, ти- в моя :)))))
цитирай
9. tera - Ооооооо, какво чувам?
07.06.2007 14:54
Много миньорно звучене. Я по-оптимистично, моля! :)
Поздрави и усмивки :)
цитирай
10. candysays - :)*
07.06.2007 15:09
Eх, tera, явно ние, хората имаме много различни представи и възприятия за нещата понякога... Аз тъкмо реших, че ви написах нещо много оптимистично и мажорно, а ти...
;-)))

Благодаря ти. Поздрави и усмивки и на теб :))*
цитирай
11. inti - ---
07.06.2007 15:20
Я! Отново усмивка :)
Това, което написа е не само оптимистично, но и истина за тези, които могат да го усетят. Аз го усещам... И се усмихвам заедно с теб :)

Поздрави! :)*
цитирай
12. candysays - :))*
07.06.2007 15:26
Благодаря ти, Инти... Знаех, че ще усетиш правилно...

:-* {}
цитирай
13. fenix - Снимката...
10.06.2007 14:26
Брр... много красиво... отражението... :)))
Поздрави! За всичко... което си :)
цитирай
14. candysays - :)*
11.06.2007 10:30
Мила Феникс... благодаря ти от сърце!!! Трогна ме с този коментар...
Благодаря ти!

:-*
цитирай
15. diamant1965 - !
11.06.2007 13:06
Искрено се радвам за теб!Нека на твоята улица слънцето никога не залязва!
цитирай
16. candysays - :)*
11.06.2007 13:22
Благодаря ти от сърце, diamant1965! Радвам се, че си усетила атмосферата на поста ми.... и моята въобще :))
Всичко най-добро ти желая! :*
цитирай
17. fenix - Хах...
11.06.2007 15:30
Кенди, аз трябва да ти благодаря :)
цитирай
18. candysays - Миличка... Феникс...
11.06.2007 15:33
е, добре, щом така мислиш, ще го приема ;-)
Но не зная за какво пък трябва да ми благодариш...

:)*
цитирай
19. fenix - Да ти кажа ...
11.06.2007 15:41
Примерно, че пишеш толкова красиви неща и ни радваш /всички или поне повечето, вярвам/, че правиш страхотни снимки и улавяш красота дори в прахната смазваща София, а и че ни показваш тази красото... Че си едно свестно младо човече с една чиста душа, коята вярва в красивите неща... Абе... стига, че ще изпиша цял роман :) Така чее... :)))
цитирай
20. candysays - :))*
11.06.2007 15:46
Благодаря ти за милите думи, Фениксче!... И ти, и ти умееш да усещаш красотата... Иначе нямаше да се срещнем тук... И да си говорим за Достоевски и Петя Дубарова, за огъня и Феникса... примерно...:-)

Силна прегръдка от мен... :-* {} :)

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: candysays
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4308652
Постинги: 786
Коментари: 9096
Гласове: 52637
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол
1. Книгата ми "ПЛАНЕТАТА ЗЕМЯ Е ТЪЖНО-СИНЯ", 2014 г.
2. ЕДИН ОТ НАС СПОДЕЛЯ - мой проект за интервюта с най-различни хора за същественото в човешкия Живот
3. Аз избрах Любовта
4. Втората ми книга - "СЛЪНЧОГЛЕДИТЕ СЕ ПРЕРАЖДАТ В СЛЪНЦА"
5. Love letter to God
6. Моите залези. От една сестра /по душа/ на Малкият принц...
7. Душата ми е поле от слънчогледи...
8. Малко поток на съзнанието... Моето съзнание.
9. Нещо смислено..
10. Най-важното!...
11. За Детето - с Любов и уважение. Друга моя фейсбук-страница...
12. Един сайт, който създаде един специален човек за мен - с мои творби
13. Моят профил във Фейсбук
14. За моята книга... Един от първите отзиви след отпечатването й.
15. Мое интервю за "Новата журналистика"
16. Най-добрият начин да живееш
17. МОЯТ ПИСАТЕЛСКИ БЛОГ
18. Още един мой блог... ЗА ДОБРИТЕ ДУМИ
19. Моят профил и моите текстове в сайта ГНЕЗДОТО
20. ТРЕТАТА МИ КНИГА - ЕДИН ОТ НАС СПОДЕЛЯ, изд. Либра Скорп, 2018 /с интервюта от едноименния ми проект/
21. "ЛЮБОВТА Е ПЪРВАТА СТЪПКА КЪМ БЕЗКРАЯ" - четвъртата ми книга
22. За и от мен - в сайта на издателство "Либра Скорп", гр. Бургас
23. "БОГ И САМОТНАТА ГАРА"
24. МОЯТ ЛЮБИМ ЧОВЕК
25. Моят профил във Фото-Форум
26. Идеята за МУЗЕЙ НА ДОБРОТО
27. ВЯРА В ЖИВОТА - още един мой проект/блог
28. Статия за мен в УИКИПЕДИЯ
29. СЪКРОВИЩА...