2. radostinalassa
3. leonleonovpom2
4. varg1
5. mt46
6. kvg55
7. wonder
8. planinitenabulgaria
9. sparotok
10. hadjito
11. getmans1
12. stela50
13. zaw12929
14. deathmetalverses
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. bojil
7. vidima
8. dobrota
9. ambroziia
10. donkatoneva
2. vesonai
3. radostinalassa
4. lamb
5. hadjito
6. samvoin
7. manoelia
8. bateico
9. mimogarcia
10. sekirata
Прочетен: 5905 Коментари: 24 Гласове:
Последна промяна: 28.11.2007 17:27
В неделя вечерта даваха този филм по телевизията, и аз го гледах за първи път, макар че отдавна бях чувала за него..
Филмът е по едноименния роман на Стивън Кинг.
Наистина забележителен филм.
Отдавна не бях плакала, гледайки филм, и то толкова много..
Той е дълъг около 3 часа (доста спрямо стандарта от час и половина), а на мен през има-няма петнайсе минути, ми потичаха сълзи..
На всичкото отгоре- не само на мен. В този филм видях най-много сцени с плачещи мъже (не жени и деца, а именно мъже) отколкото в който и да било друг, който съм гледала.. И това също беше ценно в този филм.
..Винаги съм обичала "тежките" филми.
По някаква причина..
Както и тъжните песни..
Най-тъжните.
И не, те не ме депресират точно.. Нещо друго се случва.
За мен тези (по-тежките, по-тъжните..) произведения на изкуството, винаги са били по-дълбоките, по-човешките, по-смислените.. По-близките до живота въобще.
И ми дават, носят ми нещо много ценно и важно..
А именно:
Катарзис.
Наистина невероятен филм. За мене е най-силния, който съм гледал.
За мен това е един от най-силните филми, които някога съм гледала (като всички поравно са ме разстърсили емоционално)..
@ lilavka, и аз пак бих го гледала.. Не ми пречи това да плача.. Така че с теб си приличаме ;)
А и сълзите пречистват душата, сърцето.. Без тях човек не може да бъде истински и жив.. Независимо от какво са провокирани.
@ anubhis, аз съм гледала тъкмо (и само) тези два филма по Стивън Кинг, за които споменаваш, и наистина са много добри.. Но че има и кофти екранизации по негови романи- в това съм сигурна..
Не е лесно да се направи филм по книга. Никак даже.. Видях, че си написала пост по тази тема, така че след малко ще го прочета внимателно и ще коментирам ;)
Поздрави на всички ви! От сърце..
това по принцип е един от най-великите филми, правени някога, и беше истински хит допреди пет-шест години; правен е през 1999 година, и си спомням, че беше обрал всякакви възможни номинации тогава;
хваща за гърлото, така е, и то здраво!
Да, зная за филма, че е излязъл отдавна (щом е от 99-та, вече е на 8 години ;), но понякога човек пропуска някои филми, дори и да е запален гледач ;) Затова е от полза понякога телевизията ;-)
И само да те поправя- не сме само момичета ;) Depressed e момче :)))
Не мога да кажа, че съм запален и пристрастен към киното, макар че сигурно съм, гледано отстрани; аз самият също късно го гледах, някъде около две години по-късно; пълен съм с предубеждение към всичко, в което е намесен Стивън Кинг, и затова; този филм е едно малко, а може би и голямо изключение всред предубежденията ми към нещата, в които е намесен този човек; не го харесвам изобщо, но филмът е великолепен - и като сценарий, и като изпълнение; а Depressed да ми прости, за неволното пропускане;
Иначе- радвам се, че се "престраши" да коментираш в момичешкия ми блог :))) Чест е за мен..
А какви са момчешките ти причини да не пишеш в момичешки блогове, мога само да гадая.... ;))
прегръщам те :)
:)
@ wildroses, щастлива съм отново да прочета коментар от теб в блога си :))) Поздрави от мен! :*
@ elineli, разбирам това, което казваш, и съм съгласна с теб :)
Колкото до онова, което казах за Стивън Кинг в един от коментарите си- съжалявам, ако съм оставила погрешно впечатление.. Не бих съдила никого за това, че е взимал наркотици, камо ли един творец.. (и то от неговия ранг). А и това не е нещо, което трябва да се прощава, струва ми се.. Човек "ръководи" сам себе си, както намери за добре. Или просто както умее.. :)
Поздрави и усмивки на всички ви! :)*
Хубаво е човек да плаче рпречиства се и значи го е развълнувало нещо!
@ benra, наистина актьорската игра във филма е изумителна! Дори и на "второстепенните" актьори..
@ ledzeppelin, гледала съм повечето от тези филми :) Наистина са много добри..
Поздрави!
01.12.2007 20:35
Поздрави и на теб...
А накрая и Pearl Jam. :))) с тях израстнах макар сега да не ги слушам толкова често. но това е нормално. променят се вкусовете с годините.
ето и няколко филмови предложения от мен:
- Dead poets society
- Fisher king
- And now ladies and gentlemen
- Shine
- Birdy
- Meet Joe black
хайде стига за днес:) от тези филми слаб няма (поне по моите разбирания) Поздрави!
От тях съм гледала:
"Общество на мъртвите поети" (нещо не се впечатлих толкова.. ама го гледах и малко разсеяно, затова сигурно; но пък бях поръчала на една приятелка да ми го запише на видео междувременно (от ТВ) и го имам някъде из архивите ми.. ;)
- "Пилето" (страхотен филм, един от любимите ми!; заедно с "Полет на кукувиче гнездо" съм ги гледала неведнъж във филмотечното кино "Одеон" в центъра на София.. И винаги плача на тях...; А да не говорим, че съм изчела и почти всичко от Уилям Уортън..)
- "Да срещнеш Джо Блек" също съм го гледала на кино, определено хубав филм, още една добра роля на Брад Пит (който наистина е талантлив актьор)
Другите споменати от теб филми не съм ги гледала (все още).
"И сега, дами и господа" ми се гледа, Джеръми Айрънс също много го харесвам като актьор..
А "Shine" ми звучи познато, но нещо не мога да направя връзката.. за кой филм точно става въпрос, и с кои актоьори и режисьор е..
Поздрави и от мен, self! Заповядай пак при мен "на гости" ;)
http://zamunda.net/details.php?id=27984
иначе за Уортън аз съм голям почитател. един от любимите ми американски писатели. Комбинацията художник-писател ми допада особено:)
хайде Весели празници от мен!!!
Да, и на мен ми е един от любимите писатели Уортън-допада ми много неговата ..кротка интровертност, неговата тиха лудост дори (има елемент и на такава), неговите камерни истории, но разказани брилянтно, с усет за общочовешкото.. Знаеш ли, най-много ме впечатлиха от него следните книги: "Отбой в полунощ", "Илюзии", "Последна любов"..
Не харесвам примерно "Франки Фърбо".. "Пилето" няма да го коментирам, защото отдавна е класика.. А "Татко" и "Художникът", въпреки че ги имам в библиотеката си, така и не съм ги прочела още...
Е, трябва да призная, че имам и още по-любими писатели.. Тоест един ми е най-най-любим, и това е Достоевски.. Но това е друга тема :) Много, много дълга и широка...
Весели празници ти желая и аз! От сърце :))
2. ЕДИН ОТ НАС СПОДЕЛЯ - мой проект за интервюта с най-различни хора за същественото в човешкия Живот
3. Аз избрах Любовта
4. Втората ми книга - "СЛЪНЧОГЛЕДИТЕ СЕ ПРЕРАЖДАТ В СЛЪНЦА"
5. Love letter to God
6. Моите залези. От една сестра /по душа/ на Малкият принц...
7. Душата ми е поле от слънчогледи...
8. Малко поток на съзнанието... Моето съзнание.
9. Нещо смислено..
10. Най-важното!...
11. За Детето - с Любов и уважение. Друга моя фейсбук-страница...
12. Един сайт, който създаде един специален човек за мен - с мои творби
13. Моят профил във Фейсбук
14. За моята книга... Един от първите отзиви след отпечатването й.
15. Мое интервю за "Новата журналистика"
16. Най-добрият начин да живееш
17. МОЯТ ПИСАТЕЛСКИ БЛОГ
18. Още един мой блог... ЗА ДОБРИТЕ ДУМИ
19. Моят профил и моите текстове в сайта ГНЕЗДОТО
20. ТРЕТАТА МИ КНИГА - ЕДИН ОТ НАС СПОДЕЛЯ, изд. Либра Скорп, 2018 /с интервюта от едноименния ми проект/
21. "ЛЮБОВТА Е ПЪРВАТА СТЪПКА КЪМ БЕЗКРАЯ" - четвъртата ми книга
22. За и от мен - в сайта на издателство "Либра Скорп", гр. Бургас
23. "БОГ И САМОТНАТА ГАРА"
24. МОЯТ ЛЮБИМ ЧОВЕК
25. Моят профил във Фото-Форум
26. Идеята за МУЗЕЙ НА ДОБРОТО
27. ВЯРА В ЖИВОТА - още един мой проект/блог
28. Статия за мен в УИКИПЕДИЯ
29. СЪКРОВИЩА...